Gå til innhold

"Konegave" til utdrikkningslag


Grooo

Anbefalte innlegg

Har fått beskjed om å ta med en "konegave" til hun vi skal i utdrikkningslag til. Jaha, hva er så en "konegave"?

Kreative forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det hørtes ut som en litt harselerende gave, jeg - sånn kjerringaktig?

Hva med noe kjøkkenutstyr i så fall? En sleiv eller visp eller sånt av god kvalitet (Stensbak og Rafens har mye fint)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

konegave?? tror jeg er glad for at begge utdrikningslagene jeg skal på i sommer er med gutta jeg... :-?

*slår opp rafting på gule sider*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først jeg tenkte på var en rullekjevle..... Men en konegave kan jo være så mangt egentlig. Man bør ikke fokusere på at det å bli kone er noe negativt ihvertfall(og det er jo kanskje kjevla...) Hvorfor ikke kjøpe noen deilige massasje oljer som hun og "gubben" kan kose seg med, eller noen velpleiende produkter til henne og hennes kropp, noen stilige kjøkkenting som samtidig er litt røffe og ikke typisk konete( for det er jo ikke bare hun som skal bruke de) Det var bare noe jeg fant på i farten, men i utgangspunktet så kan du egentlig kjøpe hva som helst og heller ha en god begrunnelse på lur. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slo meg hvis det skal være til harselas var krøllspenner, forkle og husmortøfler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Da jeg var i utdrikningslag skulle vi også ha med gave. Men det skulle være noe som bruden kunne gjette hvem var fra og det skulle ha tilknytning til noen minner mellom bruden og giveren. Jeg ville nok spurt om det var sånn gave eller noe annet som var ment jeg da. Ta en telefon til forloveren og spør hva hun mener med konegave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vist egentlig en slik "gjett hvem dette er i fra" gave som var planen, men siden forloveren hadde glemt å si det til oss kunne vi ta med en "konegave" i steden. Altså en morrogave av ett eller annet slag. Og siden jeg fikk greie på dette tidligere i dag, og utdrikknigslaget er på mandag, så sliter jeg... Er jo pinse nå, jeg rakk ikke i noen butikk så det må bli noe jeg kan finne på en bensinstasjon eller lignende, eller noe jeg eller modern har liggende ubrukt på våre lagre med "kjekt å ha" ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Vi fikk også dårlig varsel om det med gaven, men jeg fikk et tips av en bekjent som mente det var lurt å ha med en gave i alle fall. Kjøp en tube glidemiddel og skriv en lapp hvor det står "for å gi litt ekstra gli' til ekteskapet" Den falt virkelig i smak også den. Men den bør kanskje være ny da og det er vel ikke sikkert det er noe apotek i nærheten av deg som har vakt i pinsen? Men et tips var det i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en litt morsom gave fra en venninne i mitt utrdrikkingslag... En krisepakke til bryllupsdagen. Den hadde lommetørkle, hodepinetabletter, strømpebukse, diadem med rosa plastblomster på, øredobber, og ekstra ring... juggel selvfølgelig. I tillegg var det en pakke røyk og ei minibarflaske med rom,- for å roe nervene.... Veldig morsomt, synes jeg da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også gaver i mitt utdrikningslag forrige helg. Den ene var et ganske så utfordrende latex-undertøyssett som (U)heldigvis ikke passet :lol:

Den andre gaven var et Kama Sutra spill, som jeg må innrømme at jeg gleder meg til å spille med kjæresten min. I tilleg fikk jeg champagne med gullflak, små hjertesjokolader og ei sparebøsse til å ha de pengene jeg tjente i. Kjempekos alt sammen!!

Jeg må innrømme at jeg ble litt brydd da jeg pakket ut den føste gaven. Mamma var jo med... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...