Gjest Krusedulla Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 HEI!! Jeg har så lyst på fiskeboller, kan jeg kjøre det i blenderen i stedet for en food processor? :/ Håper på svar!
Illalla Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 hei. Jeg har prøvd nå nettop å lage fiskekaker med min braun stavmikser(-del som ser ut som blender)... kremt la meg si at det var sikkert mange grunner til at forsøket ikke ble særlig vellykket... men at mikseren ikke hakket opp fisken fint nok, var nok en av dem ...
Gjest itla Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg har frem til nå brukt min stavmikser til å lage denslags, og det har gått helt fint i den lille bolla som hører med. (I den store klistrer det seg bare oppetter kanten.) Har fiskeblandingen oppi i mindre porsjoner, kjører litt på "vanlig" fart og så evt et minutt eller så med turbo på slutten for å få det helt finmalt. Ikke noe problem! (Nå har jeg derimot fått meg skikkelig utstyr, hurra! ) Endret 17. september 2008 av itla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå