Gjest Studentine Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hva gjør dere for å få julestemning? Elsker jula, men de siste årene har jeg ikke hatt julefølelse.. Er 22 år gammel student og bor for meg selv. Da jeg bodde hjemme ble det mer juleforberedelser med familien, men de siste årene har det vært mye eksamenslesing i desember!
Gjest NiChia Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Jeg får alltid julestemning av lukten av pepperkaker og mandariner.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Tenner masse lys. Hører på julemusikk. Bakker julekaker. Pynter leiligheten
AnetteR Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hva gjør dere for å få julestemning? Elsker jula, men de siste årene har jeg ikke hatt julefølelse.. Er 22 år gammel student og bor for meg selv. Da jeg bodde hjemme ble det mer juleforberedelser med familien, men de siste årene har det vært mye eksamenslesing i desember! Storkoste meg i desember da jeg var student. Sørget for å henge opp julestjerne - det pynter virkelig opp på en liten hybel. Så ordner man gløgg og julekaker på lesesalen. Kanskje litt kurfletting i lunsjpausen. Og henger opp en nedtellingskalender for når man skal hjem til jul=)
Gjest Ansjoni Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 (endret) . Endret 29. september 2009 av Ansjoni
lalala Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Jeg har vært sånn de siste årene selv. Men jeg ser på julekalender på TV, baker kaker, hører på julemusikk osv Elsker fortsatt julen, men på en ny måte. Jeg kan aldri få så mye julefølelse lenger som jeg hadde da jeg var barn, men alikevel elsker jeg julen
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Og i dag er det bare 3 måneder igjen til julaften
angeleyes Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Jeg er også student og bor alene. For å komme i julestemning i fjor pyntet jeg med adventsstake og ekstra lys i leiligheten. I tillegg hørte jeg ofte på julemusikk noen minutter før jeg la meg. Synes det var en deilig måte og avslutte dagen på. Hadde også en flaxkalender som jeg skrapet hver dag etter skolen.
Gjest Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg er nå ikke student, men bor i en leilighet som er liten og har liten plass til pynt o.s.v. pga rare vinduer og skråtak. Men mini juletrær (ja, de er kjempestygge noen av de), mandariner, pepperkaker og litt julepynt her og der hjelper veldig for min del. Om man har tid en helg så er også juleverksted å anbefalle. Lage julekruver, pynt, pepperkaker (deigen på ikea er billig og kjempegod), spise grøt og ha mandel i grøten, deretter marsipangris i premie. Og kongerøkelse, det må jeg ikke glemme.. Endret 24. september 2008 av Gjest
Gjest *Ulla* Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Hva gjør dere for å få julestemning? Jeg trenger faktisk ikke gjøre noe for å få julestemning, den kommer helt av seg selv. I år allerede i september Men det finnes masser av ting du kan gjøre for å komme i julestemning! Gå på julemesser og i butikker når julepynten kommer, hør på julesanger, brenn røkelse, putt nellik i appelsin, se på julekalendere på tv, spis pepperkaker, julemarsipan og mandariner, drikk gløgg, lag julekort og ikke minst: pynt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå