Gå til innhold

Befølt på fest

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For noen uker siden sovna jeg på et naichspiel, og våkna av at noen drev å befølte meg. Det er en del jenter som jeg kjenner som har opplevd det samme. Det som er litt sprøtt er at jeg lot han "klå", og fikk en voldsom orgasme. Jeg aner ikke til dags dato hvem det er, men føler meg litt billig.

Er det noen som har vært utsatt for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke vært utsatt for dette her.

Og jeg håper inderlig innlegget ditt ikke blir tatt som et klarsignal til gutter og jenter, som ikke klarer holde fingrene sine av fatet, om at det er helt ålreit å klå, så lenge vedkommende ikke gjør motstand.

Hvorfor føler du deg billig? Du har da overhode ikke gjort noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har opplevd og bli klådd på,men det gav ingen orgasme og jeg gikk unna han men han tok ikke hintet. ikke noe gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
jeg lot han "klå", og fikk en voldsom orgasme.

Hvorfor føler du deg billig? Du har da overhode ikke gjort noe galt!

Zita- hun har vel ikke oppført seg helt etter boken?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke galt å følge opp et fremstøt og ha glede av det?

Hvor moralsk korrekt det er, er en annen debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt klådd på, merket det og langet ut med knyttneven. Har du respekt for deg selv ligger du ikke og tillater at en fremmed mann klår på deg fordi han tror du sover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Har du respekt for deg selv ligger du ikke og tillater at en fremmed mann klår på deg fordi han tror du sover!

Nettopp!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt klådd på' date=' merket det og langet ut med knyttneven. Har du respekt for deg selv ligger du ikke og tillater at en fremmed mann klår på deg fordi han tror du sover![/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Hun lot det skje,

og følte seg billig etterpå...

Veel,

hun kan jo ha lært seg å bruke fornuften neste gang,

ikke la lyst og begjær overta styringen...

Så kom det kanskje noe godt ut av det,

på en måte... :wink:

Er ofte slik,

at man først vet etter å ha prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie, det er nok av ofre for overgrep som sitter igjen med en enorm skyldfølelse. Behøver vi å la det bli flere? Jeg skriver overgrep, for det å ta for seg av en sovende person, som på forhånd ikke har gitt sitt samtykke til at noe beføling skal finne sted, er nettopp det.

På den annen side: Er det mulig å få en orgasme uten at det oppleves som godt det som skjer?

Jeg bare spør, er jammen ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Minnie, det er nok av ofre for overgrep som sitter igjen med en enorm skyldfølelse. Behøver vi å la det bli flere?

Så du mener at hennes oppførsel var helt akseptabel? Beklager men jeg synes så absolutt ikke det.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mye moralsnakke her. Jeg for min del har problemer med å "svelge" det faktum at hun definerer dette som et overgrep og samtidig sier at hun fikk en orgasme. Disse to tingene henger ikke sammen. AV og til tror jeg at slik innlegg har en hensikt: nemlig å fucke opp stemningen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her skal vi dømme og kondemnere andres følelser når de har spørsmål angående noe de ikke er så veldig stolte over...

Våre egne meninger må på død og liv frem,

uten omtanke på personen det gjelder.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, slike innlegg får ofte en provoserende slutt,

ved at de blir stengt pga mye slenging med kjeften.

Ja, jeg er enig med care om at slike innlegg har det med å fucke opp stemningen her inne...

Kanskje vi skulle la vær å kommentere i det hele tatt når slike innlegg kommer, alle sammen?

...og om det skulle være er reelt innlegg,

ikke slenge sånn med kjeften :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter:

Hvor mye handler dette egentlig om respekt for seg selv?

Hvem er det som opptrådde respektløst i dette tilfellet?

Den som klådde!

Jeg grøsser med tanke på alle rundt omkrig og ikke har klare grenser i hodet sitt, og får seg til og klå på sovende personer. Hvor uklar man er som blir klådd på etter alkohol og søvn og dermed lar gi etter, er mer et spørsmål om en person som ikke er i stand til å ta vare på seg selv.

Det er grov utnytting å klå slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man liker det som skjer, samtidig som det føles feil, er ofte standard når det gjelder overgrep mot barn.

Ser ofte at barnet liker det, når det kun gjelder beføling, samtidig som disse følelsene er forbudte og det den voksne gjør er feil.

Dermed sitter barnet igjen med en følelse av å være skitten og skamfull.

Jeg ser ikke hvorfor dette ikke kan overføres til denne situasjonen her.

Jeg var selv med en gutt for mange, mange år siden, på den tiden da jeg akkurat begynte å utforske min egen seksualitet. Hvertfall så brukte han en gang makt og gikk lengre enn han hadde lov til.

Det var ikke "vond" makt, men jeg føler selv at det var et slags overgrep. Men som sagt, jeg ville det ikke. Det er vanskelig å forklare, man må nesten ha vært i situasjonen.

Men jeg kan på en måte relatere til gjest her og sette meg inn i følelsene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg ser ikke hvorfor dette ikke kan overføres til denne situasjonen her.

Fordi her snakker vi ikke om ett barn men om ett voksent menneske!!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man liker det som skjer, samtidig som det føles feil, er ofte standard når det gjelder overgrep mot barn.

Dette sjokkerere meg. Hvor har du dette fra? En slik generaliering er feilaktig og farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, Starfish! Sammenlikningen med overgrep mot barn er en god parallell!

Forøvrig synes jeg det er fullstendig feil å la sånne innlegg stå ubesvart!

Det er langt viktigere å få frem at slik klåing er uakseptabelt, framfor å bevare roen i forumet med ignorering. Klarer man å holde seg på matten, kan en slik diskusjon foregå i siviliserte former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...