Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei! Noen erfaringer med Eden brud i Oslo? Så bilde av Idol-Eva som giftet seg nå, og syns kjolen så fantastisk ut Finner ingen hjemmeside hvor man kan titte på kjoler, evnt se hvilke merker ol de har??
Gjest Ennah Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hvor så du bilde av henne? - Nysgjerrig! :-)
¤flicka¤ Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg prøvde den kjolen på Eden brud i februar, så jeg vet at de iallefall har hatt den om de ikke har den nå. Fikk god service der
Gjest Gjest_cathie_* Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Nå er det noen år siden jeg giftet meg, men jeg ble pyntet hos eden brud. Sminke og hår. De ga en vanvittig service og den aller beste starten på den beste dagen i mitt liv. Anbefales på det sterkeste!
Gjest Ansjoni Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hvor så du bilde av henne? - Nysgjerrig! :-) Det var bilde i Se og Hør iallefall. Hun var en utrolig nydelig brud
Gjest TS Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jeg så bilde av henne i papirutgaven til se og hør ja... søkte på nett, men fant ikke noe der faktisk!
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 www.edenbrud.no veldig bra service, selv om man bare er innom for å titte. En selger som er ærlig og ikke bare sier at "kjolen er fantastisk", men gir gode begrunnelser for positiv og negativ tilbakemelding. kjempeflinke, syns nå jeg! :-) Synøve
Gjest eden brud Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Jeg har kjøpt kjolen min hos Eden selv, og har fått fantastisk service hele veien. Kjenner også andre med samme erfaring. På hjemmesiden deres står det en oversikt over hvilke merker de fører, men ikke hvilke modeller. Du kan sjekke de ulike merkene på nettet selv- og det er nesten like greit, for i mange av de andre butikkene jeg har vært, så har de hatt bilder av kjolene de tilsynelatende fører uten å faktisk ha dem i butikken. Har brukt masse tid på å gå gjennom og notere meg kjoler som jeg kunne tenke meg å prøve, bare for å finne ut at de ikke har dem når jeg kommer i butikken. Var ganske irriterende synes jeg. Og på Eden, som noen har nevnt over, så er de veldig hyggelige om du kommer innom for å titte eller prøve. Hvis det er en 2008-modell kan de helt sikkert bestille den for deg, og hvis du er heldig kan prøvemodellen være på salg i disse dager!
Gjest TS Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Er det riktig at hjemmesiden kun er en "plakat" kommer liksom ikke videre fra førstesiden for å titte på kjoler og lese om butikken osv..? Hvordan er prisklassen der?
Gjest Ansjoni Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Er det riktig at hjemmesiden kun er en "plakat" kommer liksom ikke videre fra førstesiden for å titte på kjoler og lese om butikken osv..? Hvordan er prisklassen der? jeg titta også på den siden, og det virker sånn. Ikke mye hjemmeside å skryte av
Gjest Magica de Spell Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 jeg titta også på den siden, og det virker sånn. Ikke mye hjemmeside å skryte av Den har vært sånn siden i vinter, merkelig nok. Uansett - jeg er strålende fornøyd med Eden brud. Som andre nevner her er betjeningen ærlig, de er flinke til å se kundene an og er veldig hjelpsomme. Har kun positive ting å si om dem. Utvalget er ikke særlig stort, men for slike som meg som blir en smule overveldet av det enorme utvalget på f. eks. Brudekjolen på Egertorget, passet det glimrende. Lokalene er også lyse og luftige.
Gjest Magica de Spell Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Hvordan er prisklassen der? Tja, de fleste kjolene jeg så lå mellom 9 og 15 tusen. Min er en eldre modell, så jeg fikk 10 % avslag, så jeg havnet under 9000. De har salg på prøvekjoler fra 2008 og eldre der nå, kjøper man en av dem er det halv pris.
Mo9qa Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Hei! Noen erfaringer med Eden brud i Oslo? Så bilde av Idol-Eva som giftet seg nå, og syns kjolen så fantastisk ut Finner ingen hjemmeside hvor man kan titte på kjoler, evnt se hvilke merker ol de har?? Tenkte bare å tipse deg om at hun nå har lagt kjolen sin ut for salg på finn.no Den er jo nydelig da!
Gjest Ansjoni Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Tenkte bare å tipse deg om at hun nå har lagt kjolen sin ut for salg på finn.no Den er jo nydelig da! Ja, så sannelig, der var den Den er superfin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå