Fat Sally Lee Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Når man koder html på en pc kan notepad brukes, men hva bruker men på en mac? Jeg har forsøkt med textedit, men det fungerer ikke. Er det noen der ute som vet hvordan dette gjøres?
Noli Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Du kan prøve denne, kanskje? http://www.barebones.com/products/textwrangler/
Fat Sally Lee Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Takker for link! Men finnes det ingen standard editor i OSX?
Noli Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jeg veit ikke om noen, men.. Spør på et Mac-forum, f.eks. Mac1.no
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Takker for link! Men finnes det ingen standard editor i OSX? Det finnes jo ingen standard editor i noen av de andre operativsystemene, så hvorfor skulle det det i OSX?
feuerstein Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Det finnes jo ingen standard editor i noen av de andre operativsystemene, så hvorfor skulle det det i OSX? MSDOS: Edit Windows: Notepad Linux har diverse avhengig av distro, men alle har de en editor. OSX tror jeg skal ha vi, i likhet med FreeBSD, Linux og muligens andre derivater av Unix.
Hinata Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Det er textwrangler som foreleseren min i IT bruker ihvertfall.. Vet ikke noe mer enn det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå