Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet dato når det kommer bobby brown make-up til norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet har ikke Whitney Houstons crackrøykende eksmann gitt ut en egen makeup-serie.

Bobbi Brown derimot..... ;)

Skrevet

Nei så klart ikke BOBBI BROWN skal det være, hvor teit kan man bli

Skrevet

Leste for lenge siden at de skulle selge det på House of Beauty, altså Esthetique på Paleet. Vet ikke om de har fått det enda :klø:

Skrevet (endret)

I fjor høst påsto Esthetique at de skulle begynne å føre det i en eller annen filial i Oslo (husker ikke hvilken) før jul (altså jula -07), men ingenting så langt... Så jeg ville ikke akkurat holdt pusten mens jeg venter.

Endret av villen
Skrevet

Jeg skal sannelig ringe Esthetique, den filialen som påstår at de skal ta inn Bobb Brown, husker ikke hvem, men det står om det på Esthetique sine hjemmesider.

Skrevet

hva med å bestille fra utlandet? mye billigere og du slipper å vente på varene i det lange og brede.

Skrevet

Ebay Ebay Ebay :)

Skrevet

Jeg får ikke bestilt på Ebay desverre. Jeg tenkte på å kjøpe meg den shimmering brick i bronze, regner med at bobbi brown har mye annet fin sminke også. JEG BARE MÅ HA DEN.

Skrevet
I fjor høst påsto Esthetique at de skulle begynne å føre det i en eller annen filial i Oslo (husker ikke hvilken) før jul (altså jula -07), men ingenting så langt... Så jeg ville ikke akkurat holdt pusten mens jeg venter.

Jeg har jo sagt det!

House of Beauty på Paleet er filialen som skal/skulle fører Bobbi Brown!

Skrevet

Det står i denne månedens versjon av Costume. Tror det stod at filialen var Glasmagasinet og at merket skulle komme i november. Kan sjekke når jeg kommer hjem. :)

Skrevet
hva med å bestille fra utlandet? mye billigere og du slipper å vente på varene i det lange og brede.

Sånn personlig liker jeg ikke å kjøpe sminke uten å kunne teste farger og teksturer direkte på huden. Handle på nettet er perfekt når jeg vet hva jeg skal ha, men jeg kjøper ikke noe basert bare på digitale fargeoversikter, bilder eller beskrivelser.

Skrevet

Jeg har kjøpt en del Bobbi Brown sminke på Ebay, er kjempefornøyd! Skal hamstre når jeg reiser til New York i desember.

Skrevet
Jeg får ikke bestilt på Ebay desverre. Jeg tenkte på å kjøpe meg den shimmering brick i bronze, regner med at bobbi brown har mye annet fin sminke også. JEG BARE MÅ HA DEN.

Den har jeg!! Herlig herlig herlig. Ligger omtale av den i bloggen min om du vil lese. Har laget en FOTD med den også.

Skrevet

Oi oi oi, så i bloggen til Hilly, du har jo den samme som jeg ønsker meg, den var jo helt nydelig. Flott blogg du har.

Skrevet

Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet da å vente til dette merke kommer til Norge

Skrevet

Jeg leste i shape-up (oktoberutgaven) at Bobbi Brown nå har kommet til norge sto det, ikke vet jeg.

Skrevet

Jeg har fått vite at Bobbi Brown kommer til Esthetique Steen og Strøm i oktober. Merket lanseres et sted i begynnelsen og midt i måneden. Nå gjenstår det å se at det endelig skjer.

Shimmerbricken er den beste highlighteren man finner på markedet i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...