Gjest SANI Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Hei. Vet dere om det utsalget av Friis ting på Skøyen, har det begynt? Var der for 2år siden, tror det var i sept. Kjøpte vesker for 50kr, prøvekolleksjon... og masse annet billig. Håper at noen vet når dette er i år...
*Mocca* Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Dæven! Hvor finner man ut info om det? Helfrelst på Friis vesker jeg!
Gjest Sani Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg fikk vite det av sjefen, hvor jeg jobbet før. Men nå får jeg heller ikke vite det... kjøpte på det utsalget til 600kr. Kjøpte 7 vesker, 1stor, og 4belter...
Ambriel Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Er det det til Moxtex (eller noe sånn) du tenker på? Det var for 2-3 uker siden hvertfall, var på det på lørdagen siste dagen, og da var det rimelig utpelt Men jeg fikk skinnveske til 500 kr :D Jeg fikk plutselig mail om det, så er mulig du har fått samme mailen og vært der allerede du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå