Gå til innhold

Brothers & sisters

Anbefalte innlegg

Gjest Chrissy82
Skrevet

Idag begynner sesong 2 på tv2! Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Sesong 2 starter neste onsdag. I dag er det tilbakeblikk på hva som skjedde i sesong 1.

Gleder meg!

Skrevet
Sesong 2 starter neste onsdag. I dag er det tilbakeblikk på hva som skjedde i sesong 1.

Gleder meg!

Æææææsj.. Jeg som hadde gledet meg så mye til sesong 2! Hater når de sender disse sammendragene uten å si det i reklamen.

Så takk for at du sa det nå, så slippe jeg å bli skuffet når jeg har rigget meg til ikveld :popcorn:

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Æææææsj.. Jeg som hadde gledet meg så mye til sesong 2! Hater når de sender disse sammendragene uten å si det i reklamen.

Så takk for at du sa det nå, så slippe jeg å bli skuffet når jeg har rigget meg til ikveld :popcorn:

Jeg tittet igjennom TV programmet til TV2 isted og da så jeg det stod Brothers and sisters spesial. Så stod det at det var et sammendrag fra sesong 1 og intervju av noen av skuespillerne.

Jeg gleder meg til det begynner igjen. Jeg har ventet lenge på dette.

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg visste heller ikke at det var en spesial episode idag.. men sikkert bra det og!

Skrevet

Æsj. Jeg vil da ikke se noen spesial episode, jeg vil se selve serien jeg!! :tristbla: En uke til å vente da...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

I dag er det sesongpremiere. Jeg gleder meg til det kommer i gang.

Sist uke var det spesial. Egentlig ganske greit å få litt tilbakeblikk på hva som skjedde i sesong 1.

Skrevet

Jeg fikk ikke sett det forrige uke men ikveld skal jeg få med meg den nye sesongen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...