Einar Skrevet 17. september 2008 #1 Skrevet 17. september 2008 Noen av damene jeg har vært sammen med har vært ekstremt åpne på at de trenger klitoris-stimulering for å få orgasme. Ofte "ender" sexen med bakfra og dermed at hun onanerer seg selv med den ene hånden. For meg er dette en skikkelig "turn-on". Men flere x'er har absolutt ikke villet onanere seg selv for å få/forsøke å få orgasme under samleie eller oralsex (jeg på henne). Hva med damene her? Gjennomfører dere onani sammen med kjæresten under samleie/oralsex eller...?
Olive Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Selvfølgelig! Selv om det noen ganger er digg å bare få må man jo ta litt ansvar for sin egen orgasme
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Nei. Når han tar meg bakfra så ligger jeg heller på en pute/dyne mens jeg tar på puppene mine. Synes dette funker mye bedre enn å bruke fingrene på meg selv.
Caramela Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Klart jeg gjør. Ikke alltid, men som regel. Hvorfor ikke kjøre dobbel nytelse når vi har muligheten?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Hvorfor skal du vite dette, Einar? Egentlig kunne jeg stilt dette spørsmålet generelt til flere. Men jeg undrer meg stadig på hvorfor man trenger å vite hva andre gjør og ikke gjør i enhver situasjon. Spiller det noen rolle?
Caramela Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Hvorfor skal du vite dette, Einar? Egentlig kunne jeg stilt dette spørsmålet generelt til flere. Men jeg undrer meg stadig på hvorfor man trenger å vite hva andre gjør og ikke gjør i enhver situasjon. Spiller det noen rolle? Spiller det noen rolle om han lurer? Og om folk svarer?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Spiller det noen rolle om han lurer? Og om folk svarer? Neida, jeg stusser forsåvidt egentlig mer på at noen svarer, enn på at noen spør
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Kanskje han ønsker noe å fantasere om. ;p Eller kanskje han rett og slett bare er usikker, og lurer på hva som er "normalt". Konklusjonen i så måte må selvsagt være at alle kvinner er forskjellige, og at alt og ingenting er "normalt". Selv føler jeg meg ukomfortabelt med å ta på meg selv foran kjæresten. Greier ikke å slappe av nok, og føler meg bare teit.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Kanskje han ønsker noe å fantasere om. ;p Ja det er mange sånne tråder, det er neppe tilfeldig at det finnes så mange "onanitips"-tråder feks. :gjeiper: Når det gjelder hva som er "normalt" så skjønner jeg ikke at det er så viktig, egentlig. Men det gjelder mange andre forumgrupper også, folk er veldig opptatt av å finne ut hva andre gjør i alle mulige sammenhenger. Greit nok forsåvidt, men jeg håper jo at man ikke innretter seg på alle mulige områder etter hva andre gjør og ikke gjør
Sekretæren Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 Neida, jeg stusser forsåvidt egentlig mer på at noen svarer, enn på at noen spør Fordi det er morsomt
Gjest Gjest_London_* Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 Hvorfor skal du vite dette, Einar? Egentlig kunne jeg stilt dette spørsmålet generelt til flere. Men jeg undrer meg stadig på hvorfor man trenger å vite hva andre gjør og ikke gjør i enhver situasjon. Spiller det noen rolle? For egen del synes jeg disse sidene er informative og til tider veldig opphissende. Hvis man ikke liker det det spørres om er det best å unnlate å svare, hvis ikke ødelegges tråden av en kjeft-duell mellom et par tre stykker, som så ofte er tilfellet dessverre. Men det er kanskje verdt å merke seg at de/vi som er her inne ikke er representative for gjennomsnittet. Det er nok veldig mange som aldri er inne på denne typen frittalende sider, mao. dersom de fleste her inne mener noe om sex er det slettes ikke sikkert at de reflekterer et flertall. Jeg sier det bare fordi jeg har en mistanke om at noen usikre kan bli forledet til å tro at den generelle oppfatning her inne representerer hva som er normalt/vanlig blant folk flest, det tror jeg ikke det er. Mange normale/vanlige folk velger bort slike sider fordi de kun handler om orgasme og sex-mas, for dem er andre ting langt viktigere enn dette, og det er jeg selv veldig enig i, men jeg er her av og til, for det skader ikke å lære mer om dette også.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #12 Skrevet 17. september 2008 Men det er kanskje verdt å merke seg at de/vi som er her inne ikke er representative for gjennomsnittet. Det er nok veldig mange som aldri er inne på denne typen frittalende sider, mao. dersom de fleste her inne mener noe om sex er det slettes ikke sikkert at de reflekterer et flertall. Jeg sier det bare fordi jeg har en mistanke om at noen usikre kan bli forledet til å tro at den generelle oppfatning her inne representerer hva som er normalt/vanlig blant folk flest, det tror jeg ikke det er. Der er du inne på et veldig viktig poeng! Når man leser her inne kan man få inntrykk av at de aller fleste ville blitt i fyr og flamme av begeistring om man foreslo å ta med en ekstra person i senga, feks. Mens mange nok ville fått litt av en blåmandag om de foreslo det for partneren i virkeligheten. Så hver gang noen her inne spør "er det vanlig å...." så får man svar som nok kan få folk til å tro at enkelte ting er litt mer vanlige enn de er... Sikter ikke akkurat til temaet i denne tråden, men en god del andre ting som blir spurt om her inne. Man vil aldri få noe representativt utvalg på et debattforum som dette.
Einar Skrevet 17. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. september 2008 Mange interessante poeng her. Hvorfor jeg er interessert i å vite? Fordi den som spurte er "anonym" så er det jo umulig å vite hvem som spør, men jeg skal ihvertfall "forklare": Noe av oss er litt mer interesserte i hvordan våre partnere fungerer, hva de liker / ikke liker osv enn andre tydeligvis er her. At noen synes at det er unormalt å spørre også andre enn partner / x-partner om hva som er bra/dårlig er litt merkelig synes jeg. Men det er vel omtrent som på skolen og i jobb: noen spør og er interesserte. Andre gir f*** og reflekterer mye av holdningen generelt i samfunnet om at "bare jeg har det bra så driter jeg i andre". Ikke dermed sagt at "Gjest" er i kategorien/e som nevnt over. :-) PS! Burde kanskje legge til at dersom man synes det er "unormalt" å diskutere/spørre om sex her og alle aspekter rundt det, så bør en vel finne seg et annet forum... Eventuelt skru av PC'en... :-)
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Noe av oss er litt mer interesserte i hvordan våre partnere fungerer, hva de liker / ikke liker osv enn andre tydeligvis er her. At noen synes at det er unormalt å spørre også andre enn partner / x-partner om hva som er bra/dårlig er litt merkelig synes jeg. Men du finner jo ikke ut hva dine partnere mener ved å spørre folk her? Hvis du ikke har tenkt å sjekke dem opp senere, da Du sier jo selv at de du har vært sammen med har vært veldig ulike, så hva får du evt ut av svarene her? Om så 90% på kvinneguiden mener en ting, så er det jo slett ikke sikkert at din neste partner mener det samme.
Suzy Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 Jeg syns det er naturlig å onanere sammen med partner så vel som alene. Seksuell trygghet er viktig for meg, så om jeg ikke føler meg komfortabeø med å gjøre alt det jeg kan gjøre alene sammen med partneren min, så er det ikke helt rett for meg...
Gjest sten Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 Noe av poenget her er vel av det er åpent for å spørre om det man lurer på. At folk som synes det er så uviktig og rart, er en ting. Jeg synes det er rarere at disse faktisk bruker tid på å lese disse trådene da....... Jeg og dama har et fritt åpent sexliv, og vi prater om hva vi liker og ikke liker. Poenget for oss er at begge har det best mulig, med og uten hjelp fra seg selv og den andre. Maks utbytte er det vi liker, og da må hun også trå til for å komme dit.
MarianneE Skrevet 18. september 2008 #17 Skrevet 18. september 2008 Klart jeg gjør. Ikke alltid, men som regel. Hvorfor ikke kjøre dobbel nytelse når vi har muligheten?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #18 Skrevet 19. september 2008 Liker mye bedre at han gir meg en orgasme. Blir litt lei av høyrehånda mi, vøttu, litt av vitsen med partner å slippe akkurat det. Bruker den noen ganger for å komme i gang igjen hvis han trenger mer tid for å komme, eller for å avslutte mine egne greier når det en sjelden gang ikke har fungert å gi meg orgasme. Men noen ganger bruker jeg det som krydder for å hisse ham opp:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå