Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei :-) Noen som har prøvd dette merket?
Gjest itla Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Har prøvd en tester på rensemelk som ikke var noe for min hud. Drying Lotion er jeg derimot veldig fornøyd med, den knerter kvisetendenser som bare det.
tante fiolett Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Dette merket har jeg også lurt på. Itla: virker Drying Lotion uttørkende på huden?
Gjest itla Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 (endret) Det ligger vel litt i navnet at den er uttørrende? Det er jo hele poenget med den - at den tørker ut kviser. Men du bruker den jo bare veldig lokalt, så for min del har ikke det vært noe problem. Endret 17. september 2008 av itla
tante fiolett Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Ja, var det jeg lurte på: om effekten sto til navnet... Har ikke så sans for produkter som bare tørker ut overhuden. Trodde den kunne brukes for å forhindre sorte prikker og urenheter, altså til å bruke i hele ansiktet, men da passer den kanskje best til å bruke på enkelte urenheter som allerede har kommet fram
Gjest itla Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Ah, sånn å forstå. Nei, da må du nok lete etter noe annet. Jeg bruker denne, kombinert med sånne strips til å dra ut gønk fra porene, til det formålet.
Jean Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Jag har fått ta del av lite olika produkter och som hastigast testat. Men inget att rek. de är på tok för svaga och inget att bruka om man har hudproblem av något slag. Funkar dock bättre på män, verkar det som. Men hur kropps- och hårprodukterna är kan jag inte säga. En väninna till mig fick hårbalsamserum i sprayform, den gillade hon skarpt. Hon har lockigt hår. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
tante fiolett Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Jag har fått ta del av lite olika produkter och som hastigast testat. Men inget att rek. de är på tok för svaga och inget att bruka om man har hudproblem av något slag. Funkar dock bättre på män, verkar det som. Men hur kropps- och hårprodukterna är kan jag inte säga. En väninna till mig fick hårbalsamserum i sprayform, den gillade hon skarpt. Hon har lockigt hår. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Høres bra ut - jeg har også krøllet/bølget hår, så kanskje balsamsprayen må testes ut i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå