Gå til innhold

Nettdating

Selma83

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å prøve meg på nettdating, da jeg ikke helt klarer å finne lykken ut i det normale liv.

Noen som har tips åssen profilen skal være?

Kan dere dele deres positive og negative erfaringer?

Takk takk :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

jeg har få tips til hvordan profilen din bør se ut siden jeg føler min profil alltid er kjedelig og helt grunnleggende(hva det er som ligger i det)

Det som er litt skummelt er når du kommer i kontakt med en person så er det viktig å holde beina på jorda og ikke ta av og tro at det er drømmepartneren. Man har 0 forutsetninger for å finne ut av det før man har begynt å møte hverandre over tid. Javisst kan det komme frem mange gode egenskaper, om man ikke kan stole på at vedkommende er sånn som h*n gir seg ut for så stol på instinktet ditt.

Det fins ingen fasit på hvor lenge man bør chatte før man møtes, det må man avgjøre ut fra situasjonen, noen venter måneder mens andre ganger passer det å møtes relativt kjapt.

Jeg vet det fins mange gutter som kun er ute etter en ting, så pass litt på om du ikke er ute etter det samme. Ikke tro at du kan få de til å hige etter ett forhold.

Nettdating er morsomt og spennende og gir folk en mulighet til å bli kjent på en helt annen måte. Innsiden først på en måte. Utgangspunktet må være at folk gir seg ut for den de er. Men er du i tvil så er det en grunn til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...