Thomas Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 De siste dagene har det (faktisk) vært fint vær her i Bergen med sol og 20 grader i skygggen. Likevel sitter jeg stort sett inne og ser tv, surfer på nettet osv. Får litt dårlig samvittighet, burde jo ha vørt ute og kost meg i solen! Men bor i sentrum, har ikke hage eller balkong å sitte på. Har aldri vært noen strandtype, ser ikke poenget med å ligge passiv i solsteiken. Noen som føler det samme, og som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Føler at det å gå ut blir et prosjekt hvor jeg må finne på noe bare fordi "alle andre" gjør det samme. Tanker/tips/råd?
Retz Skrevet 7. juni 2003 #2 Skrevet 7. juni 2003 Thomas, Thomas! Sov når du er trøtt, spis når du er sulten, gå ut i sola når du har lyst og klø når det klør. Da får du det godt og leve lenge i landet.
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Jeg trives bedre ute når det ikke er skinnende sol mm.. Og sitter inne og ser ut på det fine været med god samvittighet!!
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #4 Skrevet 7. juni 2003 Naa maa du faa deg ned til Kyrkjetangen aa bade, da, gutt! Kanskje ikke akkurat det beste stedet, men ...
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #5 Skrevet 7. juni 2003 ..for du skal da vel ikke gå ut hvis du ikke har lyst bare fordi dt er pent vær? Er ikke det litt av vitsen med å flytte hjemmefra da, at man kan sitte inne og lese i en bok selv om solen skinner - hvis det er det man har lyst til?! :D
Thomas Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2003 Har aldri vært på Kyrkjetangen, hater i grunnen å bade.. Men nå regner det skikkelig! Ha Ha !!!
Madison Skrevet 7. juni 2003 #7 Skrevet 7. juni 2003 En tur i parken med venner kanskje? deilig det vel.. ikke nå som det regner kanskje,men ellers. :D
Thomas Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2003 Her i Bergen har vi bare Nygårdsparen og der bor alle de narkomane!
Silfen Skrevet 7. juni 2003 #9 Skrevet 7. juni 2003 Nordnes er flott, eller gamle Bergen. Der har de en deilig mark og lite mennesker. Ellers går det fint an å sette seg langs Lille Lungegaarden. Men du vil nok ikke det, tenker jeg. Vær inne du, om du føler for det.
Miew Skrevet 7. juni 2003 #11 Skrevet 7. juni 2003 Hehehe, Thomas, dah... Bodd lenge i Bergen? Fløien er det beste stedet, ikke overbefolksomt, masse plass, fin utsikt, osv osv Ellers er det få fine parker og lignende hvor man kan slappe av og nyte solen, desverre...
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2003 #12 Skrevet 9. juni 2003 Veldig typisk norsk å føle man må være ute når det endelig er fint vær. I dag er en dag vi har sett frem til å se på tv og sitte foran pc-en - og for det ba vi om grått og regn. Det er ikke helt grått eller regner akkurat nå, men det duger...
Padmee Skrevet 9. juni 2003 #13 Skrevet 9. juni 2003 Det går fint og være i Parken, de narkomane er jo bare på et lite område på toppen jo. Hvis en er der nede hvor tivoliet pleier å være slipper en stor sett unna dem. Men de oppsøker deg ikke hvis du ikke er interessert heller, har gått mange ganger gjennom uten å se de. Men det er jo en slags park ved Lille Lundgården og da, det går det ant å være. Men egentlig er jeg sånn som deg, er nne når det er fint vær ute. Jeg liker nemlig ikke varme.
Gjest eminel Skrevet 9. juni 2003 #14 Skrevet 9. juni 2003 Ta med deg mat fra Mac'en og dra på piknik til Nygårdsparken. Eller Fløybanen om du vil. Bergen er så fiiin når sola skinner :D
Amica Skrevet 9. juni 2003 #15 Skrevet 9. juni 2003 Ta Fløybanen til første stoppested, og gå ned igjen. Fin tur, og så kan du sitte inne med god samvittighet etterpå. Dessuten har du jo da en glimrende anledning til å spise en is eller ta deg en øl, og dermed har du heeelt sikkert vært ute lenge nok for minst en uke!
Englepusen Skrevet 9. juni 2003 #16 Skrevet 9. juni 2003 Jeg må bare ut når sola skinner! Enten det er for å ligge i hagen og slappe av med noe lesestoff, leke med hunden, sykle en tur eller gå på rulleskøyter.. Men så er jo jeg så heldig at jeg bor landlig til og har en stor og usjenert hage til disposisjon (heldige meg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå