Gjest Gjest_ED_* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hvor lenge varer en orgasme hos dere? Lengste dere har hatt? Min er over på 2 sekunder, skikkelig irriterende!
Einar Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 5 - 10 sekunder. Avhengig av "opptakten".
MaryJ Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 hmm, tja. det varierer veldig. alt fra 2-3 sek til nesten ett minutt. Kommer ann på hvor lang tid man bruker og om jeg er alene eller sammen med en annen. mhm
Gjest Gjest_Jens_* Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 hmm, tja. det varierer veldig. alt fra 2-3 sek til nesten ett minutt. Kommer ann på hvor lang tid man bruker og om jeg er alene eller sammen med en annen. mhm Ett minutt er vel ikke mulig. Hva regner du som orgasme da? Kan vel ikke være orgasmesammentrekninger i underlivet i et helt minutt??
Evinrude_ Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Ett minutt er vel ikke mulig. Hva regner du som orgasme da? Kan vel ikke være orgasmesammentrekninger i underlivet i et helt minutt??Å joda. Det hender det min kjære har i hvert fall. ^^ De komme jo ikke med et halvt sekunds mellomrom mot slutten lenger da. Det er uansett nok til å gjøre meg en smule misunnelig,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå