Gå til innhold

Fastlege i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en fastlege i Stavanger kommune. Har dere noen å anbefale eller evt. ikke anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt Dr Espen Stangeland. Han er utrolig flink! Han jobber sammen med broren sin på Skagen

Har hørt mye negativt om Dr Reiten. Bla så får man kun ta opp en ting når men er hos ham...

Skrevet

Jeg går til en lege på legesenteret på Lagårdsveien...... Husker dessverre ikke navn, men han er relativt ung. Tror han heter Runar til fornavn, men er litt usikker. Er i hvertfall superfornøyd. :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Jeg går til en lege på legesenteret på Lagårdsveien...... Husker dessverre ikke navn, men han er relativt ung. Tror han heter Runar til fornavn, men er litt usikker. Er i hvertfall superfornøyd. :)

Runar Johannesen på Stavanger Legesenter kanskje? Jeg hadde ham som fastlege før jeg flyttet utenlands. Kan trygt anbefale ham! :)

Skrevet

Noen som har erfaring med noen av disse legene evt. har hørt noe om de?

Dr. Idehen

Gunnar Lind

Olav Dahle

Reno Karlsen

Terje Larsen

Drace Vedad

Mario Pereira

Skrevet (endret)

Har hatt Idehen som fastlege, en meget dyktig lege. Lind har jeg hatt med å gjøre på helsestasjonen, er ikke selv så veldig begeistret for ham. Men svigerforeldrene mine går til ham, og er veldig fornøyd. Pereira og Vedad er vel på Kvernavik legesenter, der går jeg til en annen lege. Har vært hos pereira en gang (tror det var ham) en gang min lege var borte, han virket veldig grei. De er veldig grei på Kvernavik legesenter, kan absolutt anbefale det stedet.

Endret av ToveM
Skrevet

Takk for svar. Har prøvd å ringe Kvernevik legesenter to dager på rad nå, men kommer ikke gjennom på telefonen. Det er ingen som svarer, telefonen blir lagt på etter en viss tid i kø. Det samme skjer hele tiden når en prøver på nytt.

Har du hatt noen problemer med å komme frem på telefonen eller er det bare meg? Noen gode tips for hvordan komme frem på telefonen?

Er det lett å komme til time hos legene på Kvernekvik? Hvor lenge må en vente hvis en har time før en kommer inn til legen?

Skrevet

Noen andre som har erfaringer med noen av fastlegene i Stavanger?

Skrevet
Trodde man måtte gå via Fastlegeordningen jeg.
Rent praktisk må en jo det, men er jo greit å vite om ok leger og leger som ikke er fullt så ok uansett. Hvilke erfaringer andre har med ulike leger.
  • 8 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Runar Johannesen på Stavanger Legesenter kanskje? Jeg hadde ham som fastlege før jeg flyttet utenlands. Kan trygt anbefale ham! :)

Er det noen av dere som har vært gravide mens dere har gått til Runar Johannessen? Er gravid og vil ha en lege som kan ta meg alvolig. :)

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_lita_*
Skrevet

Jeg går til dr. Reiten og jeg kan absolutt anbefale ham til tross for hva noen har skrevet her. En veldig grei lege som jeg absolutt er fornøyd med.

Skrevet

Jeg kan også anbefale Runar Johannesen på Stavanger legesenter.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg liker veldig godt Dr Espen Stangeland. Han er utrolig flink! Han jobber sammen med broren sin på Skagen

Har hørt mye negativt om Dr Reiten. Bla så får man kun ta opp en ting når men er hos ham...

Det er fordi leger har begrenset med tid til hver pasient. Husk på å opplyse når du bestiller time at det er flere ting du vil ta opp. Det gjør det lettere for alle.

• 3 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Kan IKKE anbefale Ruth Midtgarden på Mariero legesenter. Veldig sneversynt og har funnet ut av lite de 15 år jeg har gått der jevnlig for mine plager. Ser etter en ny fastlege. DYKTIG/forståelsesfull, evne til å se sammenhenger etc. Stavanger/Sandnes området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...