Gjest Tanita Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Noen som kan hjelpe meg å finne ut det?
Visiter Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hva mener du? "Saying" kan vel best oversettes med "ordtak", såvidt jeg vet, og "starkers" er da ingen setning (eller i det hele tatt noe ord for den saks skyld...).
Gjest Tanita Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Men du skjønner vel hva jeg mener da? phrase da. Herregud, trenger ikke svare bare for å pirke...
Visiter Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Nei, jeg skjønner virkelig ikke hva du mener, gitt. "Starkers" betyr vel ingenting?
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Det er noe en kjendis bruker å ha som "favoritt-ord" da. Sier veldig mye. Jeg finner bare ikke ut hvem det er. Det ble liksom ikke nevnt for å ikke avsløre for mye om den kjendisen.
Meaty Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Ok, det betyr vel splitter naken eller noe sånt. Samboer'n foreslår Regis Philbin! Vet ikke hvor han fikk det fra.
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 det er nok en kvinne for det var et merke som skrev at personen hadde denne neglelakken som favoritt men de kunne ikke avsløre hvilken kjendis det var, kun at "starkers" var favoritt-ordet. Personen brukte å si det ordet hele tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå