Gjest sjenert Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hvis praten går livlig helt inntil når man nærmer seg avslutningen av en kveld , hva betyr det? Syntes alltid det er slik med nye bekjentskaper . Noen som har noen mening om dette?
Lissi Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hvis praten går livlig helt inntil når man nærmer seg avslutningen av en kveld , hva betyr det? Syntes alltid det er slik med nye bekjentskaper . Noen som har noen mening om dette? Det betyr at man trapper ned og sier godnatt! Man er usikker, på hva man vil, hva du vil. Om du forventer sex osv. Så dermed blir det alltid en slik avslutning når det er masse usikkerhet inni bilde.
Gjest sjenert Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Så jeg gir ut uklare signaler mht hva jeg vil , så da blir de usikre , men hva vil de ? Betyr det at de vil eller ikke vil ? hehe
Lissi Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Så jeg gir ut uklare signaler mht hva jeg vil , så da blir de usikre , men hva vil de ? Betyr det at de vil eller ikke vil ? hehe Du sender nok sikkert ut signaler på hva du vil, derfor de blir usikre. Alt handler ikke om sex for alle, mange søker litt mer. Så ja, de blir usikre på om de orker kaste bort tiden på et knull med deg og prøver å finne en vei ut av det. Et lite forslag for å unngå dette, "avtal" på forhånd! Da vet både du og jenta hva hun har å forholde seg til, og dere slipper denne pinlige avslutningen. Da er det jo bare å gå rett på sak! Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Du sender nok sikkert ut signaler på hva du vil, derfor de blir usikre. Alt handler ikke om sex for alle, mange søker litt mer. Så ja, de blir usikre på om de orker kaste bort tiden på et knull med deg og prøver å finne en vei ut av det. Et lite forslag for å unngå dette, "avtal" på forhånd! Da vet både du og jenta hva hun har å forholde seg til, og dere slipper denne pinlige avslutningen. Da er det jo bare å gå rett på sak! Lykke til. Hvordan vet du at det er en gutt som skriver? Ville du sagt det samme om å "kaste bort tiden på et knull" hvis det er en jente?
Lissi Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Hvordan vet du at det er en gutt som skriver? Ville du sagt det samme om å "kaste bort tiden på et knull" hvis det er en jente? Kaste bort tiden på et knull er skrevet i en setting hvor jeg skrev først at om de er ute etter noe seriøst. Les hele sammenhengen. Jeg skrev om noen bare vil knulle så vet han det:) Men for de som tror h*n (fornøyd?) har ærlige og seriøse hensikter, er det å kaste bort tid og energi på noe som kan bli skuffelser med forelskelse osv osv..
Gjest sjenert Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 JA , bare for å oppklare , så er altså jeg en jente på 25 år og bekjentskapene som har oppført seg slik har vært både gutter og jenter . Det er ikke en gang alltid at det er den typiske sjekkesettinga , men det har skjedd ofte at praten sklir veldig lett helt til man begynner å tenke på at man skal gå hver til sitt snart , da er det mange som plutselig blir mer stille og jeg lurer bare på om noen vet hvordan man bør tolke dette?
Lissi Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 JA , bare for å oppklare , så er altså jeg en jente på 25 år og bekjentskapene som har oppført seg slik har vært både gutter og jenter . Det er ikke en gang alltid at det er den typiske sjekkesettinga , men det har skjedd ofte at praten sklir veldig lett helt til man begynner å tenke på at man skal gå hver til sitt snart , da er det mange som plutselig blir mer stille og jeg lurer bare på om noen vet hvordan man bør tolke dette? Kanskje naturlig at man "lander" litt like før man skal gå? I sjekkingsetting så tror jeg det er usikkerhet. Man vet ikke om man skal gå, eller om man skal be vedkommende sove over. Vil vedkommende gå, eller sove over?? Mange spørsmål som man ikke har svar på, før man spør, og er man sjernert i tillegg så er det ikke så lett. Den første perioden man holder på med noen er jo den beste men også den verste. Usikkerheten over hvor man har hverandre. Kanskje du bare får jobbe mer med å avslutte da? Eller bare la det avsluttes på en naturlig måte. Jeg er enig i at det er sånn du sier men jeg har ikke tenkt over det på denne måten før du skrev om det. Er du sikker på at andre føler det unaturlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå