Gjest Gjest_Line_* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg lurer på om noen har erfaring med concealer fra ID? Hvordan er dekkeevnen? Er det den som heter bisque som er concealeren deres?
Gjest Pupsilure Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg har bisque, og er veldig fornøyd med den! Har en concealer brush til den også, som er helt super! Men sjeldent jeg gidder å bruke den da....
Gummiloppa Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg har ID bisque og er kjempe fornøyd! Anbefales på det sterkeste Den er veldig god hvis man sliter med urenheter i huden, ettersom den inneholder mer sink enn ID foundation.
Nana Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg har også denne men syns den går bort altfor fort.. kanskje jeg bruker den feil?
ley87 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 ettersom den inneholder mer sink enn ID foundation Oj! Det visste jeg ikke. Ikke verst... For å være helt erlig har jeg ikke helt bestemt meg om jeg liker den Men det er jo bedre for huden i alle fall!
Hilde Christina Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Brukte Summer bisque før (den er mindre grå enn bisque) og den er god til å dekke urenheter, men elendig til mørke ringer (som er det jeg trenger) så for meg var den ingen vinner.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Takk for svar dere. Jeg tror jeg skal kjøpe den. Men jeg lurer på om den fins i flere farger? Bisque og summer bisque? Er well rested eye concealer en annen nyanse, eller er den spesielt for dekking rundt øynene? Jeg er litt lys i huden (men ikke direkte blek), med rosa undertone. Jeg er redd for at concealere skal bli for gul på meg. Vet noen hva slags tone det er i bisque?
Gjest itla Skrevet 24. september 2008 #8 Skrevet 24. september 2008 Well Rested er (veldig) gultonet. Jeg oppfatter den dessuten mer som en skygge/et pudder for å friske opp huden rundt øynene enn som en concealer - på meg dekker den ihvertfall fint lite. Bisque er mer rosatonet og nokså lys, Summer Bisque er varmere og mørkere. Vil tro at Bisque er rett for deg, da det er den mest rosatonede.
Hilde Christina Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 ^ Legger til at bisque er mer grå enn summer bisque.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Jeg bruker well rested som en øyenskygge, veldig fornøyd med den, det er også fin og blande andre toner med, både til øyne og i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå