Gå til innhold

Betaling på Ebay, Paypal og telefonnummer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen vennlige sjeler der ute som kan fortelle meg hvordan i huleste jeg skal få betalt for varene jeg har kjøpt på Ebay? Skulle bruke paypal, men de dustene insisterer på at telefonnummeret mitt er feil skrevet? Noen som har peiling på hva some er "riktig" telefonnummer? Grrrr.....

--

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du skrevet +47(ditt nummer) ?

Skrevet
Er det noen vennlige sjeler der ute som kan fortelle meg hvordan i huleste jeg skal få betalt for varene jeg har kjøpt på Ebay? Skulle bruke paypal, men de dustene insisterer på at telefonnummeret mitt er feil skrevet? Noen som har peiling på hva some er "riktig" telefonnummer? Grrrr.....

--

Heia,har du huska landskoden?? 47

Skrevet

Det maa kanskje vaere 10 siffer siden amerikanske nr er slik.

Du kan skrive det slik: 47********

Skrevet
Det maa kanskje vaere 10 siffer siden amerikanske nr er slik.

Du kan skrive det slik: 47********

Ja det funket. Bortsett fra at jeg fikk beskjed om at telefonnummeret mitt ikke kunne begynne på 0 eller 1. Det eneste 1-tallet jeg hadde var da siffer nr. 4. Da jeg byttet det til 2 gikk det igjennom. Skikkelig idiotisk. Nekte å motta betaling når telefonnummeret er "feil", når det er folk fra hele verden som handler der. Nå blei jeg skikkelig irritert........

--

• 4 uker senere...
Gjest fullbikkje
Skrevet
Skikkelig idiotisk. Nekte å motta betaling når telefonnummeret er "feil", når det er folk fra hele verden som handler der. Nå blei jeg skikkelig irritert........

Vet ikke om dette er til hjelp... men du kan jo prøve riktig retningsnummer

i

( )

feltet. 908 New Jersey

Skrevet

Jeg husker at jeg sleit litt med det hersens telefonnummeret, men det gikk over da jeg valgte Norge, og ikke USA i rullemenyen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...