Gå til innhold

Om du MÅTTE synge KARAOKE

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ble spurt dette i helgen, å ble litt trollbundet. Klarte ikke komme på noe. Har aldri sunget karaoke, det virker så teit for meg...Men jeg lytter gjerne da.

Er det en sang du kunne tenkt deg å fremføre? :popcorn:

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sunget karaoke noen ganger, og på merkverdig vis ender jeg som oftest opp med Lionel Richie-stuck on you... :flau:

Skrevet

Når jeg har sunget karaoke, har jeg valgt enten You Were Meant for Me eller Foolish Games med Jewel.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synger bare karaoke på japansk, det er et personlig prinsipp :ler:

Gjerne den sjangeren som kalles "enka"- litt tradisjonelt inspirert og veeeldig sentimentalt. Denne sangen drar jeg ofte:

http://www.youtube.com/watch?v=UidYz1Je77s :rodme:

Hvie jeg absolutt MÅ synge på engelsk, blir det vel "Let there be love" med Silje Nergaard, "Trick me" med Kelis eller "Caravan of love" med the Housemartins. Ha'kke så verst karaokestemme, egentlig!

Skrevet

Som regel tar jeg noen safe, gode gamle slike som "You got a friend","New York" og "Realese me". Men det er nå en stund siden jeg sang karaoke, skal innrømme det.

Da jeg var i USA gikk vi helt amok på karaokebarer, men jeg skjønte godt min egen begrensning da jeg prøvde meg på noen Grease-sanger,haha. Moro var det, lell.

Skrevet

Har bare sunget SingStar - men jeg syns Thank You med Dido, eller Torn med Natalia Imbruglia passer meg bra

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Jeg sang "The boy is mine" med Brandy & Monica sammen med ei venninne en gang, det ble kjempebra :) Og etterpå sang vi "No scrubs" med TLC.

Skrevet

Foretrekker å synge på jams og lignende, men karaoke er moro det og jeg pleide å gjøre det en del da jeg var yngre. Da gikk det ofte i "Black Velvet" av Alannah Myles og "Paradise by the Dashboard Light" om det var et mannfolk med dugelig stemme tilstede. :)

Skrevet

Har aldri sunget karaoke og skal nok aldri gjøre det heller, men hvis jeg MÅTTE og jeg kunne velge sang, så ville det blitt Honesty av Billy Joel tenker jeg... den ligger i mitt stemmeleie, og så er den fantastisk fin.

Skrevet

så mange fine da...jeg har fortsatt ikke kommet på noen sang jeg...

Skrevet
Jeg synger bare karaoke på japansk, det er et personlig prinsipp :ler:

Gjerne den sjangeren som kalles "enka"- litt tradisjonelt inspirert og veeeldig sentimentalt. Denne sangen drar jeg ofte:

http://www.youtube.com/watch?v=UidYz1Je77s :rodme:

Hvie jeg absolutt MÅ synge på engelsk, blir det vel "Let there be love" med Silje Nergaard, "Trick me" med Kelis eller "Caravan of love" med the Housemartins. Ha'kke så verst karaokestemme, egentlig!

Så heftig!!! DET ville jeg faktisk klappet for!

Skrevet

Håper virkelig ingen ber meg om det noen gang for da ville nok lokalet bli tomt på et blunk.... (Eier virkelig null og niks sangstemme.) Men hvis jeg måtte ville jeg nok prøvd meg på "The Rose". Etter ivrig sang i dusjen og bilen (alene, ja :fnise:) så vet jeg at stemmen i det minste ikke sprekker når jeg synger den.

• 10 måneder senere...
Skrevet

enig, håper jeg ikke blir spurt igjenn!!!

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har sunget sweet dreams my La Ex, genie in a bottle og no scrubs på karaokebar - de klappet etterpå, men usikker på om det var fordi jeg var flink eller fordi de bare følte de måtte :ler:

Har sunget en del annet og på private fester og sånt, husker ikke alle sangene

Synes karaoke er litt moro jeg. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

ikke godt å vite, huff...mange er jo flinke oxo da, DET kan man ikke stikke under en stol.

Skrevet

Way down in the hole

Eller dradd John the Revelator á capella og på harpa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...