Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 eller evt. hvem som har kikket på ens bilder? Fungerer forresten den saken hvor man kan se hvem som er mest inne på siden?
Gjest Gjest*Nussi Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Visste ikke at det gikk an i hele tatt!?
jenta82 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg tror ikke du kan få vite kem som har vært inne på din side. Men på instillingen av dine sider kan jo du sette om hvem du ønsker skal se bildene dine. Men ellers vet jeg ikke om noe annet
KnockedUp Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Du kan søke etter en applikasjon som heter acounter der du iallfall kan se noen av de som har vært inne på siden (om det funker).
ley87 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Jeg vet det finnes en applikasjon der den personen som er innpå profilen din kan se seg selv, men du kan ikke se det. Det er bare for å "lure" gjesten din. Tror det er slik at det ikke er lov med en slik applikasjon, så tror ikke det finnes nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå