Gå til innhold

Hva skjer med jenter og blikket når dem er interessert?

Gjest alpha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De underkaster seg den sterke lederen i flokken, som da er alpha-hannen.

Eventuelt bruker de øynene til å se, oppdager at du GLOR tilbake, og trekker til seg øynene slik at du ikke skal tro de er interessert. Heller til den siste forklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med jenter som tydelig ser på deg, og så snart du kikker på dem, så blir dem forfjamset og ser ALLE andre veier?

Fordi en får et akutt anfall av sjenanse /flauhet vel :rødme: !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enten: hun fikk tilfeldigvis stirren, oppdager det når du ser, og tenker: ååh.....nå virket det som jeg stirret.

Eller, og denne er det om hun har gjort flere ganger før: hun er betatt av deg i svakere eller sterkere grad.

det skjønner du vel:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enten: hun fikk tilfeldigvis stirren, oppdager det når du ser, og tenker: ååh.....nå virket det som jeg stirret.

Eller, og denne er det om hun har gjort flere ganger før: hun er betatt av deg i svakere eller sterkere grad.

det skjønner du vel:P

hehe, jeg ser den. MEN jeg synes det er så snål oppførsel når jeg møter blikkene deres. De blir helt forfjamset. De går fra å ha et fokusert blikk til særs flakkende hodebevegelser, kan nesten oppfattes som om de blir nervøse. Andre kan faktisk fysisk stoppe helt opp og snu seg rundt, bort fra meg, for så å snu seg igjen akkurat når jeg passerer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, jeg ser den. MEN jeg synes det er så snål oppførsel når jeg møter blikkene deres. De blir helt forfjamset. De går fra å ha et fokusert blikk til særs flakkende hodebevegelser, kan nesten oppfattes som om de blir nervøse. Andre kan faktisk fysisk stoppe helt opp og snu seg rundt, bort fra meg, for så å snu seg igjen akkurat når jeg passerer dem.

Ja men jeg sa det jo isted : vi blir sjenerte !! Tatt på fersken :nigo: ! Men er jo interessert... ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg forstår det. men du ser at det av og til kan være litt vanskelig å forstå!?

Det er vel ikke helt klokkerent logisk sett, at når ei jente blir super nervøs på grensen til ukomfortabel når du prater med henne, faktisk er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sånn er det ofte bare.

Og noen titter på den måten helt bevisst fordi de regner med at du da skal forstå at de er interessert.

Og noen ser på deg og er i helt sine egne tanker og når de oppdager at du stirrer tilbake, så "våkner" de til og håper det ikke virka som at de stirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, og opplever det samme med menn. Altså at de i blant virker nervøse og flaue når vi snakker. Og jeg har blitt slik selv også, ovenfor visse menn.

Tror det er en ganske naturlig reaksjon, når følelsene går litt over styr. :)

Enten liker de deg så mye at de blir flaue og sjenerte, eller så føler de seg rett og slett bare ukomfortable fordi de ikke liker deg. ;) Det kan nok være både positivt og negativt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, og opplever det samme med menn. Altså at de i blant virker nervøse og flaue når vi snakker. Og jeg har blitt slik selv også, ovenfor visse menn.

Tror det er en ganske naturlig reaksjon, når følelsene går litt over styr. :)

Enten liker de deg så mye at de blir flaue og sjenerte, eller så føler de seg rett og slett bare ukomfortable fordi de ikke liker deg. ;) Det kan nok være både positivt og negativt altså.

hehe, jepp.

Jenter er hærlige, men snåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært meg (altså jenta), så ville det vært fordi jeg likte deg, men ble veldig sjenert og flau da du oppdaget at jeg hadde sett på deg....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er veldig moro å gjøre på spøk er å arrestere dem på dette. Pek på dem med et alvorlig ansikt og si "Hei! Du stirrer på meg! Hvorfor gjør du dette? Vennligst la være". Dette er jo selvfølgelig spøk, og du burde kanskje gi dem et halvfornøyd glis hvis de ikke skjønner at du tuller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det hadde vært meg (altså jenta), så ville det vært fordi jeg likte deg, men ble veldig sjenert og flau da du oppdaget at jeg hadde sett på deg....;)

Signerer denne!

Blir helt "fjortis" når jeg er betatt... Og hvis han kikker tilbake, har jeg fort for å kikke bort og bli helt surrete (har plutselig mer en nok med å unngå å snuble i noe etc). Liker ikke at jeg reagerer sånn, men... Alltid vært sånn, og jobber med saken (holde blikkontaken, smile etc).

Hadde han kommet med spøken mann23 foreslår, hadde jeg nok ikke blitt særlig happy. Er sjenert og usikker i utgangspunktet, og tror en slik kommentar bare hadde gjort ting vondt verre. Men kommer sikkert ann på settingen, tonen etc.

Skulle ønske det var et "ikke skummelt" signal man kunne sende for å vise en fyr at man er interessert... Og at det hele var LITT mindre komplisert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Signerer denne!

Blir helt "fjortis" når jeg er betatt... Og hvis han kikker tilbake, har jeg fort for å kikke bort og bli helt surrete (har plutselig mer en nok med å unngå å snuble i noe etc). Liker ikke at jeg reagerer sånn, men... Alltid vært sånn, og jobber med saken (holde blikkontaken, smile etc).

Minner kommer tilbake fra jeg var fjortis og forelska i lærer'n. Satt og stirret i smug, helt til han kikket tilbake, da var det som man ble brent, og blikket forsvant automatisk ned i bordplata. Det var helt umulig å unngå. Og sikkert ganske lett for han å gjennomskue :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Likte dette innslaget. Måtte bare le av hele greia. kjenner meg godt igjen.

Det er liksom noe med det å bare stirre. Hvis jeg stirrer på noen ønsker jeg ikke at jeg skal oppdages, så hvis han legger merke til det ser jeg raskt bort. heh...

Faktisk nylig var jeg på forelesning, og da vi skulle gå møtte jeg blikket på en (kjekk) gutt...uansett. Jeg ble flau og snudde meg bort, så skjer det samme 2 ganger til! Jeg måtte bare le av heile greia :P

Snudde meg flau bort, meeen det føltes bra at han snudde seg igjen.

Uansett var det nok bare tilfeldigheter...

*akk* Vi er nå rare, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...