Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 Så, derfor vil jeg (for vår egen skyld) avklare denne misoppfatningen hennes, som hun sterkt hevder å ha lest i en bok om sex. Hva synes/vet dere om dette? Er Doggystyle farlig på noen måte, annet enn farlig godt?
Barbie Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Farlig?? :o Hva slags skade skulle liksom det gjøre da? Jeg har vært sexuelt aktiv i 23 år,og har fått noen mil med p*** i den stillingen. :oops: Jeg er frisk enda jeg.. Barbie
Norsk Standard Skrevet 7. juni 2003 #4 Skrevet 7. juni 2003 Du penetrerer vel kanskje noen mm dypere i den stillingen, men så sant du ikke har et verktøy som er XXL så er vel ikke det noe problem - snarere tvert i mot. NS
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2003 #5 Skrevet 7. juni 2003 Kansje hun er redd for å miste kontroll over hva du gjør på en måte? eller det er en annen måte å si "nei takk" på?
MarianneE Skrevet 7. juni 2003 #6 Skrevet 7. juni 2003 Doggy? Farlig? Nei, og takk Gud for det MarianneE- en doggyfan....
Miew Skrevet 7. juni 2003 #7 Skrevet 7. juni 2003 Uhm, neeeih, det er vel ikke farlig ? Hms, bare en ting... Doggystyle, er det vagina eller anus man penetrerer? Å gjøre Doggy er jo "bakfra", men hvilket hull? Stod skrevet noe om, her inne på kg, faktisk, at man kan få litt slapp anus om det blir gjort for hardt og fort, blabla, osv. Bare lurer, jeg.
starie Skrevet 7. juni 2003 #10 Skrevet 7. juni 2003 Kanskje kjæresten din ikke liker det? Farlig er det i hvertfall ikke.
Miew Skrevet 7. juni 2003 #11 Skrevet 7. juni 2003 ...men ingen som kan svare på hvilket hull som blir brukt i betegnelsen "Doggystyle" ? Hva heter det når man benytter andre hullet, da? Eller er det rett og slett for begge hullene "Doggystyle" gjelder ? Noen, en eller annen, må vel vite det?
Gjest Fuglehue Skrevet 7. juni 2003 #12 Skrevet 7. juni 2003 ...men ingen som kan svare på hvilket hull som blir brukt i betegnelsen "Doggystyle" ? Hva heter det når man benytter andre hullet, da? Doggystyle er i vagina, andre hullet er analsex. Kanskje noen tror det er farlig med doggy for de kan bomme på hullene? Jeg har iallfall komplekser for det Forresten det er noe til deg på personlige meldinger
Miew Skrevet 7. juni 2003 #13 Skrevet 7. juni 2003 Baahaa, ok, så det er sånn det er? Det heter plutselig bare analsex når det andre hullet blir brukt? Psj, så kjedelig Må jo finnes et slags kallenavn på det også, vel.... OgaBoga: tror du skal bekymre deg lite om å treffe feil hull, det blir mest vondt for ham, skjønner du :D Analen er ikke like åpen og ønsker ikke like mye velkommen som vagina ...stakkers menn
Miew Skrevet 7. juni 2003 #14 Skrevet 7. juni 2003 Forresten det er noe til deg på personlige meldinger Til meg ?
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #15 Skrevet 11. juni 2003 Ja, hva skal jeg si :-? Har også hørt dette....det kan visst skade jenta på en eller annen måte... Har selv prøvd det, men ja, du skjønner selv uansett så tror jeg da at det kan være farli, har aldri sagt noe til henne da... ops Men bruk litt tid, gjør det hvis hun hinter til at det er greit, for kanskje hun bare ikke er klar..
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #16 Skrevet 11. juni 2003 jeg for min del liker ikke å vise baken min... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #18 Skrevet 11. juni 2003 tror du skal bekymre deg lite om å treffe feil hull, det blir mest vondt for ham, skjønner du :D Analen er ikke like åpen og ønsker ikke like mye velkommen som vagina ...stakkers menn Høh! Vet nå ikke helt om det da! Det gjør f### så vondt for oss damene også altså! :blunke:
VesleBråka Skrevet 12. juni 2003 #19 Skrevet 12. juni 2003 Det eneste som kan være "farlig" er at han støter rett på G-punktet, som i utgangspunktet er bra. Men i samme leia ligger urinrør og blære, så støtinga kan dytte bakterier oppover, og så får man urinveisinfeksjon. Og det er forferdelig. Derfor: Alltid gå på do innen 10-15 min. Da slipper man hele spetakkelet + ikke ha uhell og dra med deg anusbakterier inn i vaginaområdet, ikke slenge p ikken overalt i en utaktet vals. Hun er kanskje redd for å overgi for mye kontroll til deg, hun er redd for å være så avkledd foran deg, hun kan være redd for at anus brettes ut i all sin prakt når skinkene skiller lag. Gi henne litt tid, og bare gi små drypp "det er ikke farlig, det er veldig mange kvinners favoritt" "jeg skal være veldig forsiktig og stopper med en gang du sier det" "rompa di ser veldig sexy ut i den stillingen" "neida, rompehullet ditt synes ikke engang når du står slik" Hun bestemmer over sin egen kropp, og en dag blir lysten sterkere enn sjenansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå