Gjest Kvelds Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei. Er opptatt av å spise sunt. Men klarer aldri å finne ut hva jeg skal spise til kvelds? Jeg vet at det ikke skal være ett stort måltid, men er alltid så sulten når det kommer til kveldsmaten. Men har dere noen ideer til hva jeg kan spise når kvelden kommer? Dette bruker jeg å spise: - Ristet brødskive med leverpostei - Hjemmelaget halvgrove rundstykker med skinke - Stekte egg på panne + en brødskive - Havregryn (kjedelig mat) - Toast Er noe av dette sunne alternativer? Hvis, hvordan?
Essie_ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 En omelett med grønnsaker og en skive grovt brød?
Gjest klao Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Er en person. Gidder ikke å lage noe stort. Men var noen av de marettene jeg oppga over sunne, og slankende for den saks skyld ?
pittie Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Er en person. Gidder ikke å lage noe stort. Men var noen av de marettene jeg oppga over sunne, og slankende for den saks skyld ? Jeg er veldig opptatt av hva jeg får i meg til daglig, og jeg hadde vel egentlig ikke spist noe av det du oppga, utenom havregryn. Toast burde du vel kutte ut? Å steke en omelett er jo fort gjort. 1 egg og 1 eggehvite, vispe sammen og hive i panna. Hold deg helst til ting som er rik på proteiner og har mindre karbohydrater sent på dag. Jeg spiser ofte dette på kvelden: Tunfisk Proteinshake Kylling (left over fra middag) Salat Kesam med saft i Omelett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå