Gjest Trenger Hjelp Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg måtte drømme dama i mars i år. Og alt sa bare klikk! Vi passer som hånd i hanske.. Litt back ground om henne: Hun var i lage med en type fra hun var 16år,til desember 2007. Han var ikke spesielt snill med henne og det resulterte i at hun fikk panikk angst, og har gått til terapi og tatt medesiner for det… Vi møttes i 7mars 2008. og alt falt bare på plass, alt sa bare i er skapt for hværandre! Vi har vært i syden i lag, og alt var bare vellstand, vi ble samboere i juni., hun ville til og med forlåve seg med meg. Og selvfølgelig ville jeg og det…. Alt har bare vært fryd og gammen helt til nå.. For 5-6- dager siden begynte hunn og bli litt rar, i væremåten….så jeg spurte hva som er galt og hun sa hun ikke viste helt. Hun trenger bare litt tid.. Men nå sier hun at hun ikke vet hva hunn vill og føler.. Hun sier hun trenger litt tid til å tenke gjennom hva hun vill.og føle hva hun egentlig føler ! Jeg har spurt om hun har funnet seg en annen. Det sier hun at hun ikke har.og jeg trur på henne for hun er dønn ærlig! Hun bare vet ikke hva hun vill… Men jeg greier liksom ikke å gi henne all den tiden hun trenger for jeg elsker henne for mye til og miste henne.. Men jeg prøver og gi henne all den tiden jeg klarer…. Hun sier også at jeg er det beste som har skjedd henne, hun er utrulig glad i meg og elsker meg, og at jeg er alt for henne… så det er dær hun mister meg,jeg skønner ikke hva det er hun mener med- hun trenger tid til og tenke gjennom hva hun vill og føle hva hun egentlig føler… Hun sier også at hun trenger en ”MAN som er MAN”.. noe jeg mener jeg er. Jeg gir henne apselutt alt på et gullfat og gjør alt for henne. Hun sier hun mener: hun trenger en man som står på sine egene meninger og en hun må jage etter for at han skal ha tid til henne.at hun liksom må jakte på meg.. men jeg er ikke helt sånn. Jeg elsker og være lamme henne. Og gjør alt for å være lamme henne.. For for eksempel: hun vill gjøre noe jeg ikke vil gjøre, så sier jeg i fra. Men hun maser på meg helt til jeg gir etter får å ikke gjøre henne lei seg….. Jeg elsker henne av hele mitt hjerte og vill ikke miste henne for noe i verden.. kan noen hjelpe meg å forstå hva som skjer? Jeg hun vil bare ha litt tid for seg selv og ikke se meg på en stund, men jeg greier det ikke helt å ikke se henne, jeg er ett totalt tog vrak nå.og vet ikke hva jeg vil gjøre, jeg vill bare ikke miste henne… Hun har sagt også at hun kommer sikkert til og angre seg for å ha vært helt ærlig med meg,og forteller meg dette. Eller at hun kommer til å hate seg selv vist hun ikke får orden på hode sitt og finner ut at hun vil være lamme meg….. Da sier hun at hun kommer sikkert til havne gammel og grå alene, uten unger.. Ps: jeg er klar for å få unger med henne… Men jeg kommer til og trenge proff. Hjelp vist ikke dette ordner seg.. kan noen være så snill og prøve å forklare meg hva jeg bør gjøre og hva hun mener…. Jeg er seriøst ødelagt nå, får ikke såve, greier ikke å gå på jobb, da sangen våres kom på radioen i dag, (whit you) skedde det noe, som gjor at jeg plutselig bare spydde,ble kvalm,svimmel,ødelagt i magen og ble helt ødelagt, og har ikke greid og komme meg siden……
Gjest Trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg måtte drømme dama i mars i år. Og alt sa bare klikk! Vi passer som hånd i hanske.. Litt back ground om henne: Hun var i lage med en type fra hun var 16år,til desember 2007. Han var ikke spesielt snill med henne og det resulterte i at hun fikk panikk angst, og har gått til terapi og tatt medesiner for det… Vi møttes i 7mars 2008. og alt falt bare på plass, alt sa bare i er skapt for hværandre! Vi har vært i syden i lag, og alt var bare vellstand, vi ble samboere i juni., hun ville til og med forlåve seg med meg. Og selvfølgelig ville jeg og det…. Alt har bare vært fryd og gammen helt til nå.. For 5-6- dager siden begynte hunn og bli litt rar, i væremåten….så jeg spurte hva som er galt og hun sa hun ikke viste helt. Hun trenger bare litt tid.. Men nå sier hun at hun ikke vet hva hunn vill og føler.. Hun sier hun trenger litt tid til å tenke gjennom hva hun vill.og føle hva hun egentlig føler ! Jeg har spurt om hun har funnet seg en annen. Det sier hun at hun ikke har.og jeg trur på henne for hun er dønn ærlig! Hun bare vet ikke hva hun vill… Men jeg greier liksom ikke å gi henne all den tiden hun trenger for jeg elsker henne for mye til og miste henne.. Men jeg prøver og gi henne all den tiden jeg klarer…. Hun sier også at jeg er det beste som har skjedd henne, hun er utrulig glad i meg og elsker meg, og at jeg er alt for henne… så det er dær hun mister meg,jeg skønner ikke hva det er hun mener med- hun trenger tid til og tenke gjennom hva hun vill og føle hva hun egentlig føler… Hun sier også at hun trenger en ”MAN som er MAN”.. noe jeg mener jeg er. Jeg gir henne apselutt alt på et gullfat og gjør alt for henne. Hun sier hun mener: hun trenger en man som står på sine egene meninger og en hun må jage etter for at han skal ha tid til henne.at hun liksom må jakte på meg.. men jeg er ikke helt sånn. Jeg elsker og være lamme henne. Og gjør alt for å være lamme henne.. For for eksempel: hun vill gjøre noe jeg ikke vil gjøre, så sier jeg i fra. Men hun maser på meg helt til jeg gir etter får å ikke gjøre henne lei seg….. Jeg elsker henne av hele mitt hjerte og vill ikke miste henne for noe i verden.. kan noen hjelpe meg å forstå hva som skjer? Jeg hun vil bare ha litt tid for seg selv og ikke se meg på en stund, men jeg greier det ikke helt å ikke se henne, jeg er ett totalt tog vrak nå.og vet ikke hva jeg vil gjøre, jeg vill bare ikke miste henne… Hun har sagt også at hun kommer sikkert til og angre seg for å ha vært helt ærlig med meg,og forteller meg dette. Eller at hun kommer til å hate seg selv vist hun ikke får orden på hode sitt og finner ut at hun vil være lamme meg….. Da sier hun at hun kommer sikkert til havne gammel og grå alene, uten unger.. Ps: jeg er klar for å få unger med henne… Men jeg kommer til og trenge proff. Hjelp vist ikke dette ordner seg.. kan noen være så snill og prøve å forklare meg hva jeg bør gjøre og hva hun mener…. Jeg er seriøst ødelagt nå, får ikke såve, greier ikke å gå på jobb, da sangen våres kom på radioen i dag, (whit you) skedde det noe, som gjor at jeg plutselig bare spydde,ble kvalm,svimmel,ødelagt i magen og ble helt ødelagt, og har ikke greid og komme meg siden…… må legge til at hun, er sluttet på medesinen for 3mnd siden.....
vilja Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg vet ikke, men jeg liker at min kjæreste er en mann som er sterk og som man kan diskutere saklig med. Jeg liker at mannen min er sta og ikke bare dilter etter, eller gir seg. -Det er helt iorden å være uenig Kanskje du kan vise henne hva du er laget av? At du står på krava, og ikke bare jatter med? At du bestemmer noe, eller at du har lyst til det og det, og om hun vil kan hun være med..... Jeg vet ikke.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg måtte drømme dama i mars i år. Og alt sa bare klikk! Vi passer som hånd i hanske.. Litt back ground om henne: Hun var i lage med en type fra hun var 16år,til desember 2007. Han var ikke spesielt snill med henne og det resulterte i at hun fikk panikk angst, og har gått til terapi og tatt medesiner for det… Vi møttes i 7mars 2008. og alt falt bare på plass, alt sa bare i er skapt for hværandre! Vi har vært i syden i lag, og alt var bare vellstand, vi ble samboere i juni., hun ville til og med forlåve seg med meg. Og selvfølgelig ville jeg og det…. Alt har bare vært fryd og gammen helt til nå.. For 5-6- dager siden begynte hunn og bli litt rar, i væremåten….så jeg spurte hva som er galt og hun sa hun ikke viste helt. Hun trenger bare litt tid.. Men nå sier hun at hun ikke vet hva hunn vill og føler.. Hun sier hun trenger litt tid til å tenke gjennom hva hun vill.og føle hva hun egentlig føler ! Jeg har spurt om hun har funnet seg en annen. Det sier hun at hun ikke har.og jeg trur på henne for hun er dønn ærlig! Hun bare vet ikke hva hun vill… Men jeg greier liksom ikke å gi henne all den tiden hun trenger for jeg elsker henne for mye til og miste henne.. Men jeg prøver og gi henne all den tiden jeg klarer…. Hun sier også at jeg er det beste som har skjedd henne, hun er utrulig glad i meg og elsker meg, og at jeg er alt for henne… så det er dær hun mister meg,jeg skønner ikke hva det er hun mener med- hun trenger tid til og tenke gjennom hva hun vill og føle hva hun egentlig føler… Hun sier også at hun trenger en ”MAN som er MAN”.. noe jeg mener jeg er. Jeg gir henne apselutt alt på et gullfat og gjør alt for henne. Hun sier hun mener: hun trenger en man som står på sine egene meninger og en hun må jage etter for at han skal ha tid til henne.at hun liksom må jakte på meg.. men jeg er ikke helt sånn. Jeg elsker og være lamme henne. Og gjør alt for å være lamme henne.. For for eksempel: hun vill gjøre noe jeg ikke vil gjøre, så sier jeg i fra. Men hun maser på meg helt til jeg gir etter får å ikke gjøre henne lei seg….. Jeg elsker henne av hele mitt hjerte og vill ikke miste henne for noe i verden.. kan noen hjelpe meg å forstå hva som skjer? Jeg hun vil bare ha litt tid for seg selv og ikke se meg på en stund, men jeg greier det ikke helt å ikke se henne, jeg er ett totalt tog vrak nå.og vet ikke hva jeg vil gjøre, jeg vill bare ikke miste henne… Hun har sagt også at hun kommer sikkert til og angre seg for å ha vært helt ærlig med meg,og forteller meg dette. Eller at hun kommer til å hate seg selv vist hun ikke får orden på hode sitt og finner ut at hun vil være lamme meg….. Da sier hun at hun kommer sikkert til havne gammel og grå alene, uten unger.. Ps: jeg er klar for å få unger med henne… Men jeg kommer til og trenge proff. Hjelp vist ikke dette ordner seg.. kan noen være så snill og prøve å forklare meg hva jeg bør gjøre og hva hun mener…. Jeg er seriøst ødelagt nå, får ikke såve, greier ikke å gå på jobb, da sangen våres kom på radioen i dag, (whit you) skedde det noe, som gjor at jeg plutselig bare spydde,ble kvalm,svimmel,ødelagt i magen og ble helt ødelagt, og har ikke greid og komme meg siden…… Som du skriver så vet hun ikke hva hun vil..... Forstår hva du vil, men du kan ikke bestemme hva hun skal tenke og slikt.. du skriver at du er klar for barn ol med henne, men hun er ikke det! jo mere du skal ha henne til å snakke hvorfor ol jo værre blir det....... dette er noe hun selv må finne utav......... så et tips er å igronere henne, finne på ting alene uten henne.. rett og slett drit i henne!!!! Men jeg reagerte at du skriver at hun er døøøøøn ærlig... hm... jaja.. hva er som får deg til å tro det? at hun ikke ha truffet en annen??? nei du er for naiv og kan tro noe sånt........ det som er er, at hun har truffet en ny type og har fått problem med seg selv og ikke vil fortelle deg sannheten om hvorfor.. og jeg kan tenke meg at han som hun har truffet ikke er sikker selv om han vil ha noe med henne å gjør.... der har du hvorfor hun tviler...... er det din "boplass"? så kast henne på dør, da får du se om hun elsker deg eller ikke.......................................................................
Gjest trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Som du skriver så vet hun ikke hva hun vil..... Forstår hva du vil, men du kan ikke bestemme hva hun skal tenke og slikt.. du skriver at du er klar for barn ol med henne, men hun er ikke det! jo mere du skal ha henne til å snakke hvorfor ol jo værre blir det....... dette er noe hun selv må finne utav......... så et tips er å igronere henne, finne på ting alene uten henne.. rett og slett drit i henne!!!! Men jeg reagerte at du skriver at hun er døøøøøn ærlig... hm... jaja.. hva er som får deg til å tro det? at hun ikke ha truffet en annen??? nei du er for naiv og kan tro noe sånt........ det som er er, at hun har truffet en ny type og har fått problem med seg selv og ikke vil fortelle deg sannheten om hvorfor.. og jeg kan tenke meg at han som hun har truffet ikke er sikker selv om han vil ha noe med henne å gjør.... der har du hvorfor hun tviler...... er det din "boplass"? så kast henne på dør, da får du se om hun elsker deg eller ikke....................................................................... nei,det er ikke min bolig, vi deler den,50%mitt og 50% hennes jeg tror hun er dønn ærlig fordi hun har fortalt meg appselutt alt, fra dag en.. derfor tror jeg på henne. men jeg tenker jo på det om hun har truffet en annen type,og bare ikke vil si det... og fordi hun er livredd for at jeg skla "hate henne" men,men hvem vet egentlig det bortsett fra hun..
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 nei,det er ikke min bolig, vi deler den,50%mitt og 50% hennes jeg tror hun er dønn ærlig fordi hun har fortalt meg appselutt alt, fra dag en.. derfor tror jeg på henne. men jeg tenker jo på det om hun har truffet en annen type,og bare ikke vil si det... og fordi hun er livredd for at jeg skla "hate henne" men,men hvem vet egentlig det bortsett fra hun.. Ja det er sant.. er kun henne som vet med sikkerhet! ja eier du 50% så ha du to muligheter enten kaster du henne ut elle så flytter du, men det tørr du vel ikke for du tenker vel at dette ordner seg.. kan si at det blir bare værrrrrre! men hadde vært greit å vite hvor gammel dere er..
S85 Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Er det ingen som reagerer på at hun har vært i et langvarig forhold som ikke var bra, ble sammen med ts etter tre måneder, bor sammen og er forlovet etter 6 mnd? Med hennes bakgrunn og det at hun nettopp har gått av medisinene så vil jeg si at alt skjer litt for fort for hennes eget beste. Kan være hun føler det er litt overvelmende, spesielt hvis du har lyst på barn allerede. Det tar en stund å komme seg etter et forhold som hun har vært i. Uansett om hun snakker sant eller lyver så gi henne tid og slutt å mas på henne. Som hun selv sa så ønsker en som er litt hard to get, så ikke vær oppå henne hele tiden, det er jo akkurat det hun har sagt hun ikke liker
Gjest Trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Ja det er sant.. er kun henne som vet med sikkerhet! ja eier du 50% så ha du to muligheter enten kaster du henne ut elle så flytter du, men det tørr du vel ikke for du tenker vel at dette ordner seg.. kan si at det blir bare værrrrrre! men hadde vært greit å vite hvor gammel dere er.. jeg er 22 hun er 23. hvorfor er du så negativ??? bare lurer om du har vært gjennom noe lignende??er du gutt eller jente??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Hei TS! jeg er i den situasjonen som det dama di! Altså, jeg var sammen med en som deg liksom... en som mente at han gjorde alt for meg, slik som du sier om deg selv her... osv! Jeg ba om tid! og for hver gang jeg nevnte at jeg følte meg litt kvelt av at han ALLTID var der! så fikk jeg en drøss med meldinger og om at vi måtte snakke så seriøst sammen osv! Jeg fikk ikke puste! i mitt tilfelle bodde vi ikke sammen, vi hadde snakka om det, og jeg fikk kalde føtter og ble bedt om å forklare meg; og for hver gang jeg måtte forklare meg overfor ham (at han krevde en forklaring) falt jeg lenger og lenger vekk fra ham og tilslutt måtte jeg bare gjøre det slutt for selv å få fred! ...og i mitt tilfelle var det heller ikke snakk om at jeg fant noen andre eller noe som helst! - altså, jeg for mitt vedkommende blir lei av at menn ikke har egne fritidsinteresser, og alltid er tilgjengelig for meg. allefall blir jeg også kjempe lei hvis den fritidsinteressen de har er "kun" festing i helgene. bl. a. så som noen andre her nevnte; finn på noe uten henne... men av den sunne trygge fritidaktiviteten som f.eks svømme, kjøre deg en tur... etc hva du en måtte like å gjøre som du kan gjøre uten henne;)
Gjest Trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 jeg er 22 hun er 23. hvorfor er du så negativ??? bare lurer om du har vært gjennom noe lignende??er du gutt eller jente?? ja helt sant. men det var hun som ville ha barn først. jeg har sagt at vi måtte vente en stund før, vi skulle lage barn... jeg skal bli mere hard to get! det er en ting som er sikkert.. har bare ikke lyst til at vi skulle være fra verandre når tingene er slik de er.. hadde vært noe helt annet vist vi var i lag og hun sa at hun hadde lyst og fare hjem en tur, alene og besøke familien..
Gjest Trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Hei TS! jeg er i den situasjonen som det dama di! Altså, jeg var sammen med en som deg liksom... en som mente at han gjorde alt for meg, slik som du sier om deg selv her... osv! Jeg ba om tid! og for hver gang jeg nevnte at jeg følte meg litt kvelt av at han ALLTID var der! så fikk jeg en drøss med meldinger og om at vi måtte snakke så seriøst sammen osv! Jeg fikk ikke puste! i mitt tilfelle bodde vi ikke sammen, vi hadde snakka om det, og jeg fikk kalde føtter og ble bedt om å forklare meg; og for hver gang jeg måtte forklare meg overfor ham (at han krevde en forklaring) falt jeg lenger og lenger vekk fra ham og tilslutt måtte jeg bare gjøre det slutt for selv å få fred! ...og i mitt tilfelle var det heller ikke snakk om at jeg fant noen andre eller noe som helst! - altså, jeg for mitt vedkommende blir lei av at menn ikke har egne fritidsinteresser, og alltid er tilgjengelig for meg. allefall blir jeg også kjempe lei hvis den fritidsinteressen de har er "kun" festing i helgene. bl. a. så som noen andre her nevnte; finn på noe uten henne... men av den sunne trygge fritidaktiviteten som f.eks svømme, kjøre deg en tur... etc hva du en måtte like å gjøre som du kan gjøre uten henne;) men jeg overvelmer henne ikke med meldinger eller ringer. jeg bare liker og være lamme henne...men jeg skal gi henne den tiden hun trenger...håper bare at det ikke tar så lang tid, for å være sånn som jeg er nå, finnes ikke noe godt.. men jeg skla begynne og trene i gjenn, ogbynne på bilene også.. så får hun mere tid til og savne meg.....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 ja helt sant. men det var hun som ville ha barn først. jeg har sagt at vi måtte vente en stund før, vi skulle lage barn... Haster det så fryktelig med å få barn da???? du har jo hele livet foran deg... og du/dere kan da vente ett par år med å få barn? i allefall når dere ikke er mere enn 22/23 år...! men jenta hadde vært alene i 3 mnds tid når dere møttes; - og hun hadde vært i forhold i mange år før det! jeg skjønner akkurat hvordan hun kan ha det - hun trenger virkelig tid for seg selv....! hva om hun finner ut etter 5-6 år at hun burde hatt alenetid da, og dere har fått barn og familie...? hvordan blir det da? Hvis hun elsker deg og du elsker henne så ordner det seg, selv om du må være tålmodig å gi henne tid.
Gjest Trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Hei TS! jeg er i den situasjonen som det dama di! Altså, jeg var sammen med en som deg liksom... en som mente at han gjorde alt for meg, slik som du sier om deg selv her... osv! Jeg ba om tid! og for hver gang jeg nevnte at jeg følte meg litt kvelt av at han ALLTID var der! så fikk jeg en drøss med meldinger og om at vi måtte snakke så seriøst sammen osv! Jeg fikk ikke puste! i mitt tilfelle bodde vi ikke sammen, vi hadde snakka om det, og jeg fikk kalde føtter og ble bedt om å forklare meg; og for hver gang jeg måtte forklare meg overfor ham (at han krevde en forklaring) falt jeg lenger og lenger vekk fra ham og tilslutt måtte jeg bare gjøre det slutt for selv å få fred! ...og i mitt tilfelle var det heller ikke snakk om at jeg fant noen andre eller noe som helst! - altså, jeg for mitt vedkommende blir lei av at menn ikke har egne fritidsinteresser, og alltid er tilgjengelig for meg. allefall blir jeg også kjempe lei hvis den fritidsinteressen de har er "kun" festing i helgene. bl. a. så som noen andre her nevnte; finn på noe uten henne... men av den sunne trygge fritidaktiviteten som f.eks svømme, kjøre deg en tur... etc hva du en måtte like å gjøre som du kan gjøre uten henne;) glemte og si at jeg altid er der for henne.. og vist jeg ikke er det, så slipper jeg stort set alt og kommer.. det er kanskje litt galt???
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2008 #14 Skrevet 16. september 2008 men jeg skla begynne og trene i gjenn, ogbynne på bilene også.. så får hun mere tid til og savne meg..... det hørtes ut som en god plan. da får du tankene dine over på noe annet også Lykke til...!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 For all del, ikke få barn med henne. Ingen av dere høres egnet ut til å bli foreldre nå. Barn trenger trygge omgivelser og voksne foreldre. Det er merkelig at hun forlover seg og blir samboer så raskt etter at hun er ute av et langvarig forhold med en annen. Det er egentlig ganske logisk at hun trenger litt tid for seg selv nå. Den tiden burde hun antagelivis tatt FØR hun ble sammen med deg. Kanskje det hele rett og slett har gått litt for fort for henne? La henne være i fred en stund du. Hvis du "følger etter" henne nå, er sjansen for at du mister henne stor. Hvor oppholder hun seg nå forresten? Bor dere fremdeles sammen, eller har hun flyttet ut?
Gjest Trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #16 Skrevet 16. september 2008 Haster det så fryktelig med å få barn da???? du har jo hele livet foran deg... og du/dere kan da vente ett par år med å få barn? i allefall når dere ikke er mere enn 22/23 år...! men jenta hadde vært alene i 3 mnds tid når dere møttes; - og hun hadde vært i forhold i mange år før det! jeg skjønner akkurat hvordan hun kan ha det - hun trenger virkelig tid for seg selv....! hva om hun finner ut etter 5-6 år at hun burde hatt alenetid da, og dere har fått barn og familie...? hvordan blir det da? Hvis hun elsker deg og du elsker henne så ordner det seg, selv om du må være tålmodig å gi henne tid. nei, det haster ikke med å få barn for min del. men hun sier hun ville ha et barn før hun ble 25. og det er ett år til. vi har begge bursdag i januar.. jeg håper vikelig at hun elsker meg som hun sier og alt blir bra i gjen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 glemte og si at jeg altid er der for henne.. og vist jeg ikke er det, så slipper jeg stort set alt og kommer.. det er kanskje litt galt??? JA! vær litt opptatt... spør hun om du skal være med på noe en kveld, si at du skal noe annet... sånn av og til, selv om du kanskje ikke skal det...! bare for å være kostbar..:! Spør hun om du blir med på noe, så si du skal trene istedet. f eks... en gang i blant... begynn med å avvise henne litt... da kommer hun krypende tilbake...! hvis hun virkelig vil ha deg...!
Gjest Trenger hjelp Skrevet 16. september 2008 #18 Skrevet 16. september 2008 For all del, ikke få barn med henne. Ingen av dere høres egnet ut til å bli foreldre nå. Barn trenger trygge omgivelser og voksne foreldre. Det er merkelig at hun forlover seg og blir samboer så raskt etter at hun er ute av et langvarig forhold med en annen. Det er egentlig ganske logisk at hun trenger litt tid for seg selv nå. Den tiden burde hun antagelivis tatt FØR hun ble sammen med deg. Kanskje det hele rett og slett har gått litt for fort for henne? La henne være i fred en stund du. Hvis du "følger etter" henne nå, er sjansen for at du mister henne stor. Hvor oppholder hun seg nå forresten? Bor dere fremdeles sammen, eller har hun flyttet ut? jeg mener det at hun burdet ha tatt den tiden før hun begynte med meg, for det er helt jævelig og vere i denne situasjonen for min del... ja, det har vell gått litt for fort,mener hun,det mener egentlig jeg og. vi bor fortsatt i lag. men enten flytter jeg ut, til en kompis eller flytter hun til en veninne... burde jeg ikke ha noe kontakt med henne når vi gjør det??? burde hun sende meg en melding eller ringe når hun er klar for det.?? eller kan jeg sende en melding av og til, til henne??? må bare prøve og forstå så mye som mulig, så det kan ordne seg!!
Gjest Jack_Ziegler Skrevet 16. september 2008 #19 Skrevet 16. september 2008 Okei, Trenger hjelp. Du skal lære deg et nytt ord i dag. Og det kommer til å løse alle dine problemer. Er du klar? Ordet er: "Nei" Trenger jeg å gjenta? Ok: "Nei" Siste gang: "Nei" Dette er alt du trenger. Det denne kvinnen trenger er en mann som vet, og TØR å sette grenser. Forøvrig gir hun deg klare indikasjoner på hvordan hun ønsker at du skal være. Dette kan sammenfattes kort: Mann deg opp! mvh J.Zeigler
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2008 #20 Skrevet 16. september 2008 jeg mener det at hun burdet ha tatt den tiden før hun begynte med meg, for det er helt jævelig og vere i denne situasjonen for min del... ja, det har vell gått litt for fort,mener hun,det mener egentlig jeg og. vi bor fortsatt i lag. men enten flytter jeg ut, til en kompis eller flytter hun til en veninne... burde jeg ikke ha noe kontakt med henne når vi gjør det??? burde hun sende meg en melding eller ringe når hun er klar for det.?? eller kan jeg sende en melding av og til, til henne??? må bare prøve og forstå så mye som mulig, så det kan ordne seg!! men når dere har flyttet sammen, så måtte dere vel ha tenkt over hvordan det kunne bli før dere gjorde det??? dette her må dere heller snakke om på en voksen og ållright måte istedet for å flytte hvert til deres for en periode! Enten så er dere samboere og bor sammen og rydder opp i det, eller så er det å flytte fra hverandre og gjøre det slutt!! ikke meningen å være så negativ, men en av dere ofrer faktisk hjemmet deres for denne situasjonen! Hva skal dere gjøre i fremtiden hvis dere blir uenige eller ikke føler det så godt i en periode? bare flytte fra hverandre igjen...? synes ikke dere skal bare flytte fra hverandre... evt så kan dere ikke flytte sammen igjen med en gang etterpå... da må dekk finne ut av ALT SAMMEN FØRST!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå