Gå til innhold

Litt skuffa

Gjest Gjest_Beate_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Beate_*
Skrevet

Må dele min frustrasjon med dere...

Har kjøpt kjole hos en norsk nettbutikk. Denne har et bra rykte(meg bekjent), og derfor tok jeg steget og bestilte.

Fikk kjolen og den er ikke i det hele tatt som forventet. Fikk tilsendt mange bilder før jeg bestilte, og fikk forklart at den var blitt prøvd noen ganger og derfor ble satt ned 20%. Tenkte at min kjære ville blitt glad om jeg kutta ned på kostnadene og kjøpte noe litt billigere...

Bestilte i str 34/36 og at den skulle være ganske liten i størrelsen noe som passet meg bra. Kjolen jeg har mottatt er kjeeempestor og bærer tydelig preg av å blitt prøvd mer enn en gang...

Har kontaktet butikken, og de har alt på sin side siden jeg fikk epost der jeg måtte godta å ikke bytte varen siden den var på tilbud. Det hadde jeg aldri gjort heller, men når jeg får en vare som ikke er i nærheten av det de skriver så må jeg vel kunne reagere?

Snakket med forbrukerrådet, og de skal sjekke ut saken. Siden størrelsen ikke står tydelig på merkelappen, kan det være tatt feil fra butikken sin side, og jeg har rett å bytte. Butikken mener selvsagt ikke det.

Noen som har erfaringer?

Og noen som har dårlig erfaringer med noen norske nettbutikker?

Vil ikke gå ut med navn på butikken, om det faktisk kommer meg i møte så er det kjedelig at de får så mye dårlig pr.

Videoannonse
Annonse
Gjest LindaKristin
Skrevet

Så utrolig leit!Det skal jo være en stor opplevelse å endelig få kjolen....men dette ordner seg vet du :klemmer:

Du gikk jo inn i denne avtalen under forutsetningen at kjolen skulle være i riktig str...er den ikke det er jo det avtalebrudd!Kan du ikke ta den med til en annen brudesalong der du bor,og få dem til å finne ut ca hvilken str den er?

Lykker til!Dette ordner seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...