Gjest LindaKristin Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 (endret) Jeg kjøpte drømmeskoene til brudekjolen min...da jeg fikk dem var de et nummer for små Det er i henhold til Kvinneguidens regler ikke lov med kjøp- eller salgsannonser. Veslejenta - moderator Endret 16. september 2008 av Veslejenta
No Shorty Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 de kan jo prøve å blokkes ut hos en skomaker, men det spørs hvilket materiale de er laget ... skinn er best å blokke, emn det an hjelpe litt selv om det er stoff... Klemmm...
Gjest LindaKristin Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 de kan jo prøve å blokkes ut hos en skomaker, men det spørs hvilket materiale de er laget ... skinn er best å blokke, emn det an hjelpe litt selv om det er stoff... Klemmm... Tusen takk!Har tenkt på det,men tror nok uansett de blir for små...
Victoria85 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk!Har tenkt på det,men tror nok uansett de blir for små... Huff så kjedelig:( Kan du ikke få byttet dem??
Gjest LindaKristin Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Huff så kjedelig:( Kan du ikke få byttet dem?? Kjøpte dem fra usa..var jo klar over risikoen da,måtte bare ha dem...håper jeg får solgt dem,så kan jeg kjøpe dem et nr større
Kanutten Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Kjøpte dem fra usa..var jo klar over risikoen da,måtte bare ha dem...håper jeg får solgt dem,så kan jeg kjøpe dem et nr større Så leit. Men om det er noe trøst, gjorde jeg akkurat det samme. Så vet du at du ikke er alene. Jeg la de ut på finn.no. og fikk solgt de der. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå