Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Kan noen anbefale meg en støvsuger som er skikkelig bra, men som ikke koster skjorta?
Glynis Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg trekker opp (kupper) tråden og vil gjerne ha en anbefaling av en støvsuger som skal være råbillig, men ikke trenger å være spesielt bra. 499,- er for dyrt, skal nemlig bare bruke den midlertidig.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg har Miele. Den som tilsvarer den jeg har (den er snart 15 år gaqmmel - men like fin og god) er denne hos elkjøp: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Hvis stien ikke fungerer heter den: S290I - og den koster bare 800kr. Det er billig for en så god støvsuger!
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Har en AEG vampire som bare suger og suger. Selv ikke min stefar har greid å ta livet av den, og det er et innmari godt kvalitetstegn, skal jeg si dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå