Dama me gag'n Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Må få sletta søkeordene på pc'en... Lillesøss skal bo her noen dager, og hun trenger ikke å se at jeg har googla om det er farlig å få sæd på øyet hehe.. får ikke til å slette !! hjelpeee!!
Gjest Portis Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Gå inn på noe som historikk, slett historie. Er ikke sikker på hva det heter på IE eller firefox...jeg bruker bare safari
Dama me gag'n Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Historikk?? Du trøkker med en nørd her nå altså... Aner ikke hvor dette finnes.
feuerstein Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Vet du om du bruker Internet Explorer eller Firefox?
pittie Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 jeg tipper explorer I så fall trykker du på verktøy/tools og underkategori er delete browsing history/ Slett historikk
Dama me gag'n Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Men det hjelper jo ikke
Serpico Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Det du må gjøre tror jeg er å velge Tools - Internet Options....velg deretter fanen Content. (Fjerde fanen fra venstre). Trykk på knappen Auto Complete. Deretter trykk på knappen Clear Forms. Lykke til! Det fjerner søk du har gjort. Eh....har jeg hørt. ; )
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Eventuelt kan du gå inn på google.com, sette muspekeren i søkefeltet, trykke pil ned på tastaturet til du kommer frem til det du vil fjerne, og trykke Delete på tastaturet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå