Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et slags forhold med en mann. Jeg har kjent han i mange år og vi har innimellom truffet hverandre og hatt sex opp igjennom disse årene. Fra i sommer har vi truffet hverandre mye oftere enn før. Noen ganger flere ganger i uken. Jeg har alltid vært veldig betatt av han, og nå begynner jeg og bli veldig forelsket i han. For et par måneder prøvde jeg å prate med han om hva som skjer videre. Han sa at han var glad i meg men var ikke klar for noe forhold. Det var veldig vondt å høre det for det betyr jo at han ikke føler det samme, men jeg var glad for at han var ærlig. Men han er den som er mest ivrig på å møtes, han sender meldinger ofte om hvor deilig jeg er, og at han MÅ treffe meg snart igjen. Det virker som om han blir mer og mer ivrig. Og på søndag møttes vi, og da hadde vi ikke sett hverandre på to uker og han ble kjempeglad for å se meg, og holdt lenge rundt meg da jeg kom, og hele den kvelden oppførte han seg som om vi var kjærester. Jeg håper jo at han har utviklet mer følelser for meg, men jeg tør ikke ta det opp igjen med han, er redd for å bli skuffa igjen. Og da hadde han vel sikkert sagt det også. Er det bare ønsketenkning eller er det mulig at han begynner å bli forelsket i meg også? Hva tror dere? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han har sagt at han ikke ønsker noe forhold, bør du nok forholdet deg til dette. Tror bare du ender opp med å bli såret dersom du fortsetter å utvikle følelser for han. Han er nok bare intressert i sex.

Skrevet

Ville ha gitt ham tid... ikke alle gutter som ønsker å gå rett inn i et forhold.

Syndtes dere skulle lære dere å kjenne bedre og bare ta en dag av gangen.

Selv var det frem og tilbake i mange mnd før vi ble ett

:filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...