tuva77 Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 Hvilken hårfjerningskrem er best? . Jeg har brukt Veet , den er fin på bikinilinjen + leggene :D , men under armene klarer den ikke å fjerne hårene. Noen som har noen merker å anbefale?? :o
*Lillian* Skrevet 7. juni 2003 #2 Skrevet 7. juni 2003 Jeg bruker Veet, jeg... Synes den er best. Jeg bruker den vanlige rosa Veet'en på leggene, også bruker jeg den Veet'en som er spesielt for bikinilinjen under armene og på bikinilinjen. Smører på den kremen som er med der etterpå, både på bikinilinjen og under armene. Synes det funker bare bra på meg, jeg! Lillian
Tusseline Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Har brukt hårfjerningskremen fra Nair, en lettvint og greit måte, men ettersom jeg har meget sensitiv hud førte dette til at huden lett ble irritert.
tuva77 Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2003 Hei Takk for svar. jeg visste ikke at det var en spesiell fra Veet beregnet på bikinilinje og under armene, prøve den neste gang.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Hårfjerningskrem er noe illeluktende klin. Voks eller epilator er fortsatt den aller beste måten å holde uønsket kroppshår borte på. Minnie
tuva77 Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2003 Orker ikke epilator det er jo så vondt. Enig at det ølukter ille, men det går fort bort da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå