Gå til innhold

Én pølse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser aldri pølser i noen som helst form fordi jeg synes det er ekkelt, men jeg har en oppskrift på en gryte fra barndommen som jeg likte veldig god og som jeg antakeligvis liker ennå, og der er det litt wienerpølse med.

Det virker litt teit å kjøpe tipakning med pølser og kaste resten, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt én pølse? Jeg bor i Oslo. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo kjøpe en (varm) pølse på bensinstasjon da. Jeg vet dog ikke om det er så mye billigere enn å kjøpe en hel pakke på butikken. Du kan jo fryse ned de du ikke bruker da, så har du for noen år. ;)

Skrevet

Hos slakteren får du sikkert kjøpt en kald pølse :)

Skrevet

huff tenke seg til å ikke like pølse ..hehe

men på Ica får du kjøpt pølse pose med 4 pølser-

kjøp den så har du bare til 1/2 år :ler:

Skrevet

Tenker at de fleste kiosker som selger pølser uten problem selger deg en kald pølse - altså en som ikke har vært stekt, grillet osv, osv.

Det er et par ganger at jeg har gjort det sånn hvis jeg har glemt å ta med "belønning" til hunden :)

Skrevet

Stemmer det at du kan kjøpe kald på bensinstasjon. Men så koster det da 28kroner for én grillpølse... Kanskje like greit å kjøpe en pakke på butikken?

Skrevet

Kokken & Slakteren på Adamstuen og Strøm Larsen på Torshov. Eller har vel kanskje Ica Maxi, Centra, Jakobs og Ultra dette i løsvekt i ferskvaredisk?

Hvis det bare er en pølse så kan du kanskje heller bruke buljong?

Skrevet
Kokken & Slakteren på Adamstuen og Strøm Larsen på Torshov. Eller har vel kanskje Ica Maxi, Centra, Jakobs og Ultra dette i løsvekt i ferskvaredisk?

Hvis det bare er en pølse så kan du kanskje heller bruke buljong?

Ah, da prøver jeg Adamstuen, gåavstand.

Jeg kan ikke bruke buljong nei, det er nok smak fra før av i gryten.

Er bare jeg som ikke klarer å spise mer pølse, pappa laget med mer enn én pølse for å si det sånn!

Og ja, prismessig er det jo like greit å bare kjøpe en pakke pølser på butikken, men jeg holder på med et ikke-kast-mat-prosjekt og jeg kjenner ikke naboene mine godt nok til at jeg kan banke på og gi dem noen pølser. :)

Skrevet

Lykke til da! Ble litt nysgjerrig jeg: Hva slags gryte er dette? Oppskrift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...