Gå til innhold

Power point

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*
Skrevet

Jeg skal altså lage en presentasjon i power point til bruk i ettermiddag. Nå viser det seg at den idioten som gjorde klar pcen min ikke har installert power point, så jeg kan ikke lage det. Bare vise det frem. Han kunne fikse det neste uke, men det er rett og slett ikke godt nok, og da er spørsmålet, vet noen av dere om det er mulig å laste ned power point fra nettet? Jeg er ikke veldig kompetent med data, så å søke etter noe fungere dårlig for min del... Haster litt, så takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal altså lage en presentasjon i power point til bruk i ettermiddag. Nå viser det seg at den idioten som gjorde klar pcen min ikke har installert power point, så jeg kan ikke lage det. Bare vise det frem. Han kunne fikse det neste uke, men det er rett og slett ikke godt nok, og da er spørsmålet, vet noen av dere om det er mulig å laste ned power point fra nettet? Jeg er ikke veldig kompetent med data, så å søke etter noe fungere dårlig for min del... Haster litt, så takker for alle svar!

Du kan laste det ned fra Microsoft om du har lisens(productkey).

Hvis ikke kan du laste ned dette(som er gratis og gjør akkurat det samme som Office/Power Point).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...