*snuppis* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg liker rett og slett ikke den "nye" facebook looken, synes den er tragisk. Men hørt t man kan få tilbake den gamle typen, men vet ikke hvordan. anyone?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det går ikke an nå lenger. Du blir raskt vant til den nye - og du finner ut at den er mye bedre.
Gjest TittTitt Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg liker heller ikke den nye facebook looken. Hehe, men du kan ikke gå tilbake n lengre. Eneste du kan gjøre, er å gi tilbakemelding om hva du syntes, det e roppi høyre hjørne tror jeg, og melde deg inn i disse "jater nye facebook" gruppene. Syntes den er helt forferdelig og uoversiktelig!!!
Gjest virvelvind Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jo, du kan adde en aplikasjon som gir deg gamle facebook tilbake, men den har store svakheter etter hva jeg har hørt.
Gjest TittTitt Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jo, du kan adde en aplikasjon som gir deg gamle facebook tilbake, men den har store svakheter etter hva jeg har hørt. Hva mener du med svakheter?
Gjest virvelvind Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Det er ikke alle funksjoner som virker, den kan bli stående å laste sider i all evighet o.l I tillegg er det en stor sjangse for at du mister alle bilder og applikasjoner du har lagt til.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hater nye facebook!!!!!! Uoversiktlig og rotete!!!!
Pippipp Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Hater nye facebook!!!!!! Uoversiktlig og rotete!!!! Jaa!!!!
baltazar Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 (endret) Går det an å se når venner var sist pålogget, og når dem er online? Endret 20. september 2008 av baltazar
jenta82 Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Har skjønt at veldig mange e misfornøyd med den nye facebook. Men jeg syns faktisk denne er mye bedre, var rotete i begynnelsen men nå som jeg har blitt vant med den syms jeg at den er mye bedre enn den gamle. Men virker som jeg er nesten den eneste som synes dette
Gjest TittTitt Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Har skjønt at veldig mange e misfornøyd med den nye facebook. Men jeg syns faktisk denne er mye bedre, var rotete i begynnelsen men nå som jeg har blitt vant med den syms jeg at den er mye bedre enn den gamle. Men virker som jeg er nesten den eneste som synes dette Nei, jeg og liker dne nye! Eneste jeg irriterer meg over, er enkelte applikasjoner kan ikke vises på "hovedsiden" der med veggen.. Det er litt kjipt da. Som feks "define me".. Og moods'en.. De vises i egen boks..
jenta82 Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Nei, jeg og liker dne nye! Eneste jeg irriterer meg over, er enkelte applikasjoner kan ikke vises på "hovedsiden" der med veggen.. Det er litt kjipt da. Som feks "define me".. Og moods'en.. De vises i egen boks.. Ja det er jeg helt enig i
Muffinsdilla Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 (endret) Er bare en vanesak, har brukt den nye en stund nå og synes den faktisk er ganske grei. Eneste minuset må være at wall'en er "borte". Får ikke samme oversikten som før.. Endret 21. september 2008 av Byggejenta
SlowMotion Skrevet 21. september 2008 #15 Skrevet 21. september 2008 Jeg liker ikke at alt har blitt samlet under datoer, som en kalender... Jeg likte det når notater, wall-kommentarene, bilder etc var hver for seg under hver sin kategori... Syns det ble rotete med alt under samme headline. Utenom det er jeg vel rimelig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå