knudz3n Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Burde jeg klippe plen nå eller la det være? Det er rimelig kaldt her, muligens frost om natten.
Gjest Spiss Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg ville ikke gjort det, men her går det først og fremst i at det er såpass vått at plenen blir ødelagt av det.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hvis den er alt for lang ville jeg skyndet meg og klippe den for siste gang før vinteren. Det er en utakknemlig jobb å få gressplenen fin og fri for langt, vissent gress om våren. Av to onder velger jeg selv å heller klippe en gang for mye om høsten. Bare ikke gi plenen gjødsel nå!
hufsa! Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Heia,hvis den ikke er veldig lang ville jeg ikke gjort det!!Iallefall hvis det er frost der du bor om natta.Det skal være litt lengde på den når vintern kommer!!Jeg bor på sørlandet så kommer til å ta plenen 1 gang til men så kan den være til våren!!
Gjest Susa Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Bare bra å klippe plenen, istedetfor å legge gresset i komposten kan du ha det rundt rosene dine, isolerer for frost, og den skumle vårsolen + at når det råtner blir det kjempebra gjødsel for rosene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå