Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #1 Skrevet 12. april 2002 Hei! Vi er en vennegjeng som ønsker å overraske våre gode venner som skal gifte seg i sommer med et aldri som lite innslag etter middagen. Noen som har noen spreke forslag. Kan legge til at vi er en musikalsk gjeng... Takker for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #2 Skrevet 12. april 2002 Skriv en sang om opplevelser dere har hatt sammen og syng!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #3 Skrevet 12. april 2002 Jeg var i et bryllup der vennene hadde laget en sang for paret og en spilte en annen sang og så var det piano osv. Det var virkelig flott og de var så flinke også. Dersom dere er musikalske kan en sang være en ide 12
August Skrevet 19. april 2002 #4 Skrevet 19. april 2002 Fant noen gøyale snager på denne Danske siden: http://www.festsange.dk/ Under SANGE/Bryllup fant jeg 5 forskjellige sanger som tøyser med brudeparret, 2 stk på melodien Det satt to katter på et bord og 2 stk på melodien Så går vi rundt om en enebær busk og til slutt en på melodien Det bor en baker, morsomt hvis man er trygg på at brudeparret liker denslags. Det finnes jo også en sang hvor gjestene mens de synger tenner hvert sitt lys som de sender til brudeparret, lysene skal da plasseres i et hjerte. Dette er veldig stemningsfult. Jeg kan sende deg teksten hvis du vil.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå