Gjest Starya Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Når jeg forsøker å spille av en sang fra mine audio-filer spilles den samme sangen av hver bidige gang. Tittelen på den jeg valgte står, men det er ikke den som kommer. Dersom jeg kopierer filene over i en spilleliste kommer imidlertid rett sang. Hva i all verden er det nå som foregår? Og en annen ting.. er det noen måte jeg kan få sortert sanger alfabetisk etter artist? Slik det er nå er det hummer og kanari om hverandre, og jeg må lete lenge for å finne akkurat den sangen jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Alltid visst at det er noe humbug med kazaa ... :evil: Dessverre, jeg kan ikke hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 For å sortere sangene så trykker du på et av de stedene som liksom er "overskriften" over der hvor spillelisten er ....altså først åpner du Audio ...så får du opp listen med tittel ...artist ..album..kattegori osv sant .....Når du da trykker f.eks på artist ...så vil de sortere seg ...enten nedover eller oppover ...blir det feil trykker du en gang til ...da skal det også komme en liten pil bakom der det står Artist........denne viser om det er sortert nedover eller oppover .... Forstår du????? Hvis du heller vil sortere etter navnet på sangen så klikker du på der det står tittel .....og så blir de sortert. det andre kan jeg ikke hjelpe med .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Takker, Virgo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 fikk du det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå