Kid-a Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 Jeg skulle ha noen folk hos meg i kveld, og har kjøpt inn mat og greier. Men nå er det plutselig ingen som kan komme! Føler meg så dumpa. Føler meg så jævlig venneløs. Dum og veldig tråkka på. Hvorfor vil ingen komme til meg? Jeg har ordna klart, jaget ut de jeg bor sammen med... Hater denne følelsen. Nå husker jeg hvorfor jeg aldri har fester hjemme. Hvorfor jeg liker best å være den som drar på byen, eller hjem til andre. Æsj, dette er bare dritkjipt! Kid *ENSOM*
Barbie Skrevet 7. juni 2003 #2 Skrevet 7. juni 2003 Så kjedelig da. Skjønner godt at du er lei deg. Dårlig gjort var det! :evil: Ta deg en tur ut i kveld du....Du treffer sikkert noen kjentfolk du kan kose deg med. Trivelig kveld. Barbie
Klips Skrevet 7. juni 2003 #3 Skrevet 7. juni 2003 Sånn er det bare noen ganger, og det føles kjempekjipt, jeg vet det, men de kan sikkert ikke komme. Kanskje du rett og slett skulle ha gjester oftere, da får du sikkert mange positive erfaringer med det også. Kos deg i kveld likevel, vennene dine er sikkert glade i deg!
Gjest Tristessa Skrevet 7. juni 2003 #4 Skrevet 7. juni 2003 Du kan jo komme til meg, Kidden. Vi skal ha folk, men ikke så mange... (Hvorfor melder folk avbud et par timer før? Er ikke det sinnsvakt dårlig folkeskikk? *Sint på uoppdragne mennesker*)
MarianneE Skrevet 7. juni 2003 #5 Skrevet 7. juni 2003 Uff...husker da jeg var 17, så skulle jeg ha fest hjemme. Styra og ordna værre, og gleda meg villt! Ikke èn person kom!!! :o Ingen av de 10 gadd så mye som og gi beskjed. Det var kjempe kjedelig husker jeg!
Rapitap Skrevet 7. juni 2003 #6 Skrevet 7. juni 2003 Ja, det derre er skikkelig lumpent gjort. Mitt forhold til disse 'såkalte' vennene mine (om de hadde gjort det mot meg) så hadde jeg revurdert hele vennegjengen.......
Kid-a Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2003 Jeg kommer gjerne til deg, tristessa. Det har vært løse avtaler, sant... men det er kjipt... bare fem stykker hittil som kan. Det blir sikkert hyggelig, men jeg skulle ønske at det ble en fest, ikke bare en bitteliten sammenkomst. Aner ikek hvordan stemningen kommer til å bli. Kid *skuffa*
waco Skrevet 7. juni 2003 #8 Skrevet 7. juni 2003 Tja, litt av en følelse det der... å føle seg forbigått og ignorert....
starie Skrevet 7. juni 2003 #9 Skrevet 7. juni 2003 Gjør det beste ut av kvelden likevel! Festen blir det dere gjør den til. Ikke sett deg ned for å tenke negativt, ha det gøy med de som kommer!
Redhead Skrevet 7. juni 2003 #10 Skrevet 7. juni 2003 Det er så trist når sånt no skjer, men det kommer iallefall noen. Hvis fem stykker kan komme kan det bli fest likevel vet du :D ! Husker en gang jeg og venninna mi skulle ha en skikkelig jentekveld for oss selv. Bare noen timer før vi skulle treffes kunne hun plutselig ikke komme. Først ble jeg sur og forbanna, men så ringte jeg noen andre. Vi dro på byen og der traff jeg han som jeg nå er gift med :D ! Aldri så galt osv.. Lykke til i kveld iallefall! Du skal se at det blir bra!!
Miew Skrevet 7. juni 2003 #11 Skrevet 7. juni 2003 Not good... Snakke med vennene dine, kanskje? De kunne i det minste fortalt deg hvor de skulle, kanskje invitert deg med. Et eller annet, ikke latt deg værende helt alene på den måten!!!
Silfen Skrevet 7. juni 2003 #12 Skrevet 7. juni 2003 Det blir sikkert flott, Kidden. 5 er mer enn nok til å ha det kjempegøy!
Samsara Skrevet 7. juni 2003 #13 Skrevet 7. juni 2003 Fem venner som *kan* komme er endel mer enn ingen! Hvordan fikk du det til å bli 'venneløs'? Det ser da jammen ut som du hr endel venner som bryr seg om deg, også her inne. Se om du kan klare å fokusere på det i setedet for på skuffelsene.
Lillebi Skrevet 7. juni 2003 #14 Skrevet 7. juni 2003 5 venner er da perfekt til å starte en fest med. Det blir lett mas hvis det er mange. Og når dere er så få får alle pratet med hverandre, og festen behøver ikke bli "splittet".... Jeg håper dere har det gøy sammen i kveld!
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juni 2003 #16 Skrevet 8. juni 2003 Uff, ikke noe gøy når slike ting skjer ! Kom det noen i går da, slik at du hadde en koselig kveld allikavel ?
Joplaya Skrevet 8. juni 2003 #17 Skrevet 8. juni 2003 Må ha vært en skuffelse ja når en inviterer x personer og bare 5 av dem kan komme. Håper du fikk det hyggelig sammen med de som kom uansett!
Gjest care Skrevet 8. juni 2003 #18 Skrevet 8. juni 2003 Hvis man planlegger en fest og ber mange er det alltid noen som ikke kan komme. Man må ikke ta det innover seg at noen sier nei. Jeg ville vurdert dette utfra hvilke grunner de hadde for ikke å komme. Kommer de fordi de allerede hadde planlagt noe annet - er vel saken grei, men hvis de sier de ikke kommer fordi de velger å møte noen andre - så ville jeg revurdert vennenne mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå