Gjest Lisabet Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 En bekjent mannlig venn av oss flytter endelig hjem til konen etter noen år som ukependler. Hjemme venter konen og barna. Vår mannlige venn har alltid likt sin kone, men det er hun som har "skjøvet" ham vekk, ifølge han selv. Nå som hun endelig vil forsøke skikkelig med forholdet er vår venn selvsagt villig til å bytte jobb til nærmere deres hjem og han flytter tilbake hjem i disse dager. Vi som kjenner ham er selvsagt glad på hans vegne! Men: hvorfor har han vært pendler i så mange år, og først nå kan de starte om igjen liksom? Forstår ikke helt jeg, og ingen av oss tør spørre om så personlige ting... Hva tror dere? Er slikt liv laga?
Nabodama Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 En bekjent mannlig venn av oss flytter endelig hjem til konen etter noen år som ukependler. Hjemme venter konen og barna. Vår mannlige venn har alltid likt sin kone, men det er hun som har "skjøvet" ham vekk, ifølge han selv. Nå som hun endelig vil forsøke skikkelig med forholdet er vår venn selvsagt villig til å bytte jobb til nærmere deres hjem og han flytter tilbake hjem i disse dager. Vi som kjenner ham er selvsagt glad på hans vegne! Men: hvorfor har han vært pendler i så mange år, og først nå kan de starte om igjen liksom? Forstår ikke helt jeg, og ingen av oss tør spørre om så personlige ting... Hva tror dere? Er slikt liv laga? Hvorfor skal en absolutt forstå alt som andre gjør da? Umulig for oss å si om det er liv laga, det kan godt være det.
Kosemose Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Enig med Nabokona. Hva skal til for at noe skal være liv laga? Jeg vet ikke...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 En bekjent mannlig venn av oss flytter endelig hjem til konen etter noen år som ukependler. Hjemme venter konen og barna. Vår mannlige venn har alltid likt sin kone, men det er hun som har "skjøvet" ham vekk, ifølge han selv. Nå som hun endelig vil forsøke skikkelig med forholdet er vår venn selvsagt villig til å bytte jobb til nærmere deres hjem og han flytter tilbake hjem i disse dager. Vi som kjenner ham er selvsagt glad på hans vegne! Men: hvorfor har han vært pendler i så mange år, og først nå kan de starte om igjen liksom? Forstår ikke helt jeg, og ingen av oss tør spørre om så personlige ting... Hva tror dere? Er slikt liv laga? Mange grunner til at folk pendler. Mange har pendlet i mange år og liker det livet. pendling betyr ikke dårlig ekteskap. Jeg pendler og er borte veldig lenge hjemmefra. jeg liker det livet og har lange friperioder etter endt økt. jeg har ikke noe dårlig ekteskap,men tror nok at jeg vil flytte hjem etter x antall år.
Suzy Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Ehm.. er det bare meg eller minner dette om tråden om kona som kritiserer..... ? Og utover det - hvem bryr seg. Deres liv er jo deres sak.
Nabodama Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Ehm.. er det bare meg eller minner dette om tråden om kona som kritiserer..... ? Og utover det - hvem bryr seg. Deres liv er jo deres sak. Nei, det er ikke bare deg. Synes det begynner å bli flere tråder med lignende situasjoner, får meg til å lure....trolleri, trallera
Jade Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 ingen av oss tør spørre om så personlige ting... Vent litt. Skal bare gni litt på krystallkula mi... Den sier at... dere ikke har noe med det, og at.... vent litt.... at dere bør "get a life"!
Purple Basil Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Vent litt. Skal bare gni litt på krystallkula mi... Den sier at... dere ikke har noe med det, og at.... vent litt.... at dere bør "get a life"!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Mange menn er ubestemmelige og aner ikke hva de vil...så da kan jo sånt skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå