Gå til innhold

Bordet hadde en feil


Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Vi har kjøpt et bord på Living. Det ene bordbenet passet ikke, pga skruene var feil montert i forhold i hullene :kjefte: Jeg syntes dessuten at bordet ikke passet så bra på kjøkkenet som jeg hadde trodd, og har lyst til å heve hele kjøpet. "Åpent kjøp i 10 dager" står det på kvitteringen, men det gjelder ikke ved brutt emballasje. Men man må jo åpne eballasjen for å kunne oppdage en feil.. Hvordan er reglene ift angrerett ved reklamasjon? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med "Åpent kjøp" har ikke noe med feil å gjøre - det er bare om folk vil bytte til en annen vare eller levere det inn.

Så lenge det er feil på bordet, kan du levere det tilbake. Jeg tror ikke du har krav på noe annet enn et nytt bord (men her kan jeg ta feil - sjekk Forbrukerrådets sider, de har mange gode tips). Men det er jo også mange butikker som yter mer service enn de må.

Sjekk loven, og snakk med butikken. Lykke til :)

Skrevet

Da reklamerer (klager) du på bordet fordi det er noe feil med det, så får du et nytt bord, også bruker du angreretten på det nye bordet. Problem solved!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...