Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ca. et år siden mange meldte seg inn i Bokklubben og fikk gavekort, så kortene går ut snart! Mine går ut i begynnelsen av oktober.

Husk å bruke dem før de går ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 1 krone igjen på mine jeg. :fnise:

Ett år ja, kan snart melde seg ut da. Skal bli godt å slippe alt det avbestillingsmaset. Har faktisk klart å huske å avbestille de fleste, er ikke mange bøkene som har dukket opp i posten.

Skrevet

Ingen har dukket opp i posten av bøkene her! *bank i bordet*

Foruten de jeg har bestillt selv da. :)

Skrevet

Jeg har 4 kr igjen på det ene gavekortet.

Har kun fått 1 bok, men den hadde jeg avbestillt..

Skrevet

Og jeg har nettopp brukt et, og har 3 igjen :sjarmor:

Sliter nesten litt, så om noen har tips ang bøker ang autisme, tegspråk, god skjønnlitteratur, osv så er det bare å fyre løs! :-D

Skrevet

Jeg må sette av en hel kveld tror jeg. Mine går ut i midten av oktober, og jeg har over 2000 igjen totalt.

Om jeg ikke finner noe kan jeg vel finne noen klassiske barnebøker og ha jule- og bursdagsgaver til div unger klare i noen år fremover :ler:

Skrevet

Hvordan kan en finne ut hvor lenge en har vært medlem? Er litt usikker på når tid jeg kan melde meg ut.

Skrevet

Noen som har problemer med å komme inn i gave-delen på Bokklubben? Jeg kommer inn på hovedsiden, min ikke kategoriene.

Rosenrød: på din side hos bokklubben.no kan du se når du meldte deg inn. Innlogging er medlemsnr. + postnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...