lillesky Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Nå er det ca. et år siden mange meldte seg inn i Bokklubben og fikk gavekort, så kortene går ut snart! Mine går ut i begynnelsen av oktober. Husk å bruke dem før de går ut!
Gjest Skya Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Har 1 krone igjen på mine jeg. Ett år ja, kan snart melde seg ut da. Skal bli godt å slippe alt det avbestillingsmaset. Har faktisk klart å huske å avbestille de fleste, er ikke mange bøkene som har dukket opp i posten.
Gjest StoreSky Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Ingen har dukket opp i posten av bøkene her! *bank i bordet* Foruten de jeg har bestillt selv da.
Lady Lovelylocks Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg har 4 kr igjen på det ene gavekortet. Har kun fått 1 bok, men den hadde jeg avbestillt..
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Og jeg har nettopp brukt et, og har 3 igjen Sliter nesten litt, så om noen har tips ang bøker ang autisme, tegspråk, god skjønnlitteratur, osv så er det bare å fyre løs! :-D
Trampe Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Jeg må sette av en hel kveld tror jeg. Mine går ut i midten av oktober, og jeg har over 2000 igjen totalt. Om jeg ikke finner noe kan jeg vel finne noen klassiske barnebøker og ha jule- og bursdagsgaver til div unger klare i noen år fremover
Rosenrød Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Hvordan kan en finne ut hvor lenge en har vært medlem? Er litt usikker på når tid jeg kan melde meg ut.
lillesky Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 Noen som har problemer med å komme inn i gave-delen på Bokklubben? Jeg kommer inn på hovedsiden, min ikke kategoriene. Rosenrød: på din side hos bokklubben.no kan du se når du meldte deg inn. Innlogging er medlemsnr. + postnummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå