Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Typen min, i begynnelsen av 20 årene spiller poker, MYE poker. Vi bor ikke sammen, men han er hos meg ca. hver kveld. Da går det i poker, mens jeg ser tv. Er så utrolig lei av det, vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Utrolig kjedelig å sitte der alene, mens han sitter der og lever i sin egen pokerverden. Prøver å overtale ham til å legge vekk pcen en stund, men da blir han bare sur. Så, hvor ofte hadde du tålt at typen spilte?
Rawien Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Kunne kanskje strekt meg til Lotto en gang i uka, når det er snakk om gambling... Regner med at han spiller for penger? Så lenge det ikke hadde gått ut over meg på noen måte, verken økonomisk eller tidsmessig, ville det vel vært ok.
Pingting Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Har definitivt grenser for hva jeg hadde holdt ut der, ja. Man er jo sammen for å være sammen? Har du prøvd å prate ordentlig med ham om det? Altså ikke bare mens han sitter med PCen og ikke er tilsnakkelig?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jepp, prøvde i går. Sa at jeg syntes han spilte litt mye, at det var greit han spilte når han ikke er med meg, men at han kanskje kan spille litt mindre når vi er med hverandre. Da svarte han bare surt at han AALDRI skulle spille mer i hele sitt liv(som om det skjer), så snudde han seg og sa ikke mer. Umulig å snakke til, oppfører seg som en 13 åring.
Gjest Eurodice Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jepp, prøvde i går. Sa at jeg syntes han spilte litt mye, at det var greit han spilte når han ikke er med meg, men at han kanskje kan spille litt mindre når vi er med hverandre. Da svarte han bare surt at han AALDRI skulle spille mer i hele sitt liv(som om det skjer), så snudde han seg og sa ikke mer. Umulig å snakke til, oppfører seg som en 13 åring. Dropp ham, er mitt råd. Hvorfor vil du være sammen med ham når han åpenbart ikke er interessert i deg?
Gjest Mille marie Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jepp, prøvde i går. Sa at jeg syntes han spilte litt mye, at det var greit han spilte når han ikke er med meg, men at han kanskje kan spille litt mindre når vi er med hverandre. Da svarte han bare surt at han AALDRI skulle spille mer i hele sitt liv(som om det skjer), så snudde han seg og sa ikke mer. Umulig å snakke til, oppfører seg som en 13 åring. Hei Spiller han bort mange penger, mener du at han har et gambling problem? Da ville jeg rådet deg til å kontakte fagpersoner på området. Men hvis han bare lider av "gutte gambling" som jeg kaller overdreven bruk av data spill, men tross alt uskyldig, så kan jeg komme med noen råd:) Virker som ha ikke er så flink til å komunisere, siden han blir så furten. Du har vel to måte å takle dette på. Sette hardt mot hardt. Enten så konsentrerer han seg mer om deg, eller så vil du revurdere forholdet med han. Eller du kan prøve å lure han vekk fra dataen. Hva med å legge opp noe opplegg neste gang han kommer. Lage noe mat, planlegge besøk, leie en film. Sånn at han kommer for en spesiell grunn. Mulig han bare trenger å se at han overlever uten dataen en kvled eller to.
Chianty Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Eller du kan prøve å lure han vekk fra dataen. Hva med å legge opp noe opplegg neste gang han kommer. Lage noe mat, planlegge besøk, leie en film. Sånn at han kommer for en spesiell grunn. Mulig han bare trenger å se at han overlever uten dataen en kvled eller to. kjempe smart Planlegg noe.
Gjest Eurodice Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Eller du kan prøve å lure han vekk fra dataen. Hva med å legge opp noe opplegg neste gang han kommer. Lage noe mat, planlegge besøk, leie en film. Sånn at han kommer for en spesiell grunn. Mulig han bare trenger å se at han overlever uten dataen en kvled eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå