yoga Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hei folkens Håret mitt vokser (og det er meningen), men dess mer det vokser, dess tyngre blir det og. Så det og tupere, spraye, volumshampoo etc. gjør ikke samme nytten lenger. For etter ett par timers tid er håret flatt igjen og ser da relativt stritt og kjedelig ut. Noen som har noen tips på hvordan få volum i litt lenger enn skulderlangt hår??
Zarabi Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Sorry det finnes ikke noe håp.. Håret mitt er like flatt uansett hva jeg gjør. Selv frisørene får ikke volum i mitt hår i mer enn 5 min. Ja...det står minutter.. Godt mulig mitt hår er utenomjordisk flatt da.. Men følger med i tilfelle det er noen oppadstormende ungfoler der ute som har noen tips
Gjest Raptuza Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Dust it -pulver frå Schwarzkopf skal vist gjera volum i flatt hår. Har ikkje prøvd sjølv.
tante fiolett Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Dust it -pulver frå Schwarzkopf skal vist gjera volum i flatt hår. Har ikkje prøvd sjølv. Skulle akkurat til å nevne dette selv - har hørt at det skal gi veldig bra volum.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Skulle akkurat til å nevne dette selv - har hørt at det skal gi veldig bra volum. Var det første jeg tenkte på også. Men har ikke prøvd det selv - enda..!
yoga Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Dust it -pulver frå Schwarzkopf skal vist gjera volum i flatt hår. Har ikkje prøvd sjølv. Denne skal prøves! Fant en tidligere tråd om den som jeg dyttet opp igjen..
Zarabi Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Jeg har prøvd og det funker ikke... DVS: Volumet holder i 5-10 min, så detter det ned. Men i en kortere periode (30- 60 min)kan jeg rufse det litt til med fingrene så kommer volumet tilbake, men det detter raskt ned igejn.
Chimamanda Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hvor faar man kjoept dette og hvor mye koster det?
Zarabi Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Hvor faar man kjoept dette og hvor mye koster det? Jeg Kjøpte det på frisørsalongen, de ambefalte det. Kosta ca 150 kr for en bitteliten boks.
Essie_ Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Dust it fungerer greit, men jeg syns håret blir seigt av det. Det som fungerer best for meg er en god klipp, føne håret tørt med hodet opp ned og litt forsiktig tupering.
Gjest Betty89 Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Hey jeg har to gode tips 1. Bruk en kreppe tang, og krepp håret nesten helt nede med hodebunnen. Etter du har gjort dette i hele håret, grer du det har dere ikke sett det på¨"sunsilk" reklamen på tv:)? 2. Krøll det med krøll tang. Lag gjerne litt store krøller, (husk å bruk spray etter på, slik at det holder.) Deretter grer du lett ud krøllene og visp så har du volum Jeg har selv paddeplatt hår Og shampoo og ulike produkter virker lite for meg. Så da må litt varme til
Amanlis Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Ikke gre håret med børste eller kam når det er nyvasket. Bare gre det med fingrene, det har hjulpet meg.
Skylines Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Volummaster fra Bjørn Axèn er en slags tang som du klemmer håret sammen med ved hodebunnen. Den er visst utrolig bra har jeg hørt, men den koster litt.
Gjest Huldali Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syns John Freida collection gir bra volum. Jeg bruker hele serien unntatt hårsprayen. Serien har blant annet en egen volum spray som er genial. Spray i denne etter at du har hatt i skummet, eller i håndkletørt hår og la det sitte litt, føn håret mens du står med hode nedover. Form håret slik du ønsker. Avslutt med en rimelig sterk hårspray. Selv bruker jeg den store rosa fra HM, fordi den er rimelig og gir sterkt hold.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 Det der pulveret dere snakker om bør dere ikke bruke - med mindre dere går for en "dirty-har-ikke-vasket-håret-på-et-år"-looken. En venninne var hos frisøren og ble stylet med dette - det så rett og slett ekkelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå