Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hva er det som er så farlig med at noen ser dine brystvorter, eller at noen ser brystvorter? Hvorfor skal de skjules? Det er vist helt greit at folk ser hele puppen og ser formen, med brystvorta må skjules. Hvorfor det? Jeg ser litt innom top model nå. Noen av jentene poserer naken. Hun ene har noe krem på brystvortene så ikke noen skal se. Men alle ser jp puppene hennes. Og noen ganger så synes de i gjennom klærne, da er det plutselig greit. Forresten, hvis en mann var på stranda og hadde en hvit tynn truse på seg så man tydelig kunne se penis og penishodet i gjennom. Ville det blitt sett på som blotting da og er det ulovlig å gå sånn? Hadde jo hatt på seg truse.
Gjest TS Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Forresten, hvis en mann var på stranda og hadde en hvit tynn truse på seg så man tydelig kunne se penis og penishodet i gjennom. Gjelder spesielt etter at trusa er blitt våt.
estrella Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Jeg synst ikke det er så lekkert egentlig, å se brystortene. Om kvinner velger å bry seg eller ei(om de viser) får være opp til dem, men jeg synst ikke det er noe pent, rett og slett. Riktignok er det hvis en bruker bh som ikke hjelper i det hele tatt(kjent som bestemorsbh-er her ) eller går uten. Hvis en derimot ser brystvortene på fotografier hvor modellen er naken så skjønner jeg ikke hel poenget med å skjule dem.. da er hun jo naken? Det med den mannen, det hørtes bare ekkelt ut, muligens det ikke går som blotting, men hadde jeg sett en mann som spradet rundt slik på stranden hadde jeg tenkt mitt og gått videre...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 TS tar jo opp noe interessant her. For her er det forksjellige måter å blotte seg på. Han har på seg gjennomsiktig truse og viser kjønnsorganet sitt. Hun har ingenting på seg og viser puppene med krem på brystvorene. Om en jente hadde hvit gjennomsiktig truse på stranda hadde jeg syntes det hadde vært like ekkelt. Jeg vil slippe å se kjønnsorganer på stranda. Men dette med TopM er vel litt dårlig eksempel å sammenligne med en "blotter på stranden"? Hva er verst, og hvorfor er det verst, og hva er galt med det i det hele tatt. Hm vanskelig å si pga eksemplene
Gjest postsekk Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Den simple forklaringen er vel at det er sosialt konstruerte fordommer som vi er blitt imprintet med i løpet av oppveksten vår, og dette er den siste fliken som er igjen i det vestlige samfunnet. Tidligere var det jo uskikkelig om man kunne se anklene på kvinner, men opp gjennom årene så har grensen for hva som er skikkelig og ikke blitt strukket mer og mer, til det nå kun gjenstår en liten tøybit, eller hva det nå er som kan dekke til, på de mest "ekstreme/farlige" områdene.
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Men blottinga da? Er en brystvorte ille å blotte? Hm Tror egentlig at en brystvorte er ganske sexy, men føler ikke at et kjønnsorgan på stranden er sexy (fra begge kjønn). Men rart uansett, at sexy er noe ille på en slik måte
Solskinnsbolla Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Hva er det som er så farlig med at noen ser dine brystvorter, eller at noen ser brystvorter? Hvorfor skal de skjules? Det er vist helt greit at folk ser hele puppen og ser formen, med brystvorta må skjules. Hvorfor det? Jeg ser litt innom top model nå. Noen av jentene poserer naken. Hun ene har noe krem på brystvortene så ikke noen skal se. Men alle ser jp puppene hennes. Og noen ganger så synes de i gjennom klærne, da er det plutselig greit. Forresten, hvis en mann var på stranda og hadde en hvit tynn truse på seg så man tydelig kunne se penis og penishodet i gjennom. Ville det blitt sett på som blotting da og er det ulovlig å gå sånn? Hadde jo hatt på seg truse. Brystvortene er brystenes "sjel"- både et sensitivt og "forbudt" seksuelt område OG der selve melka kommer ut. Veldig mystisk
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hvem bryr seg? Man ser da brystvorter hver dag. Jeg har også brystvorter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå