Vera Vinge Skrevet 16. september 2008 #21 Skrevet 16. september 2008 Hvis du skal sminke deg med øyenskygge på bryllupsdagen så husk øyenskyggeprimer! Det er mitt tips! Den forhindrer at øyenskyggen striper seg eller forsvinner etter noen timer. Min favoritt er "Urban Decay eyeshadow primer portion". Lumene har også en ok en. Make up store sin primer er mindre bra etter min mening. Enig i det. Jeg har også Urban Decay, og den har fullstendig fjernet problemet med striping av øyenskygge. Skyggen sitter dessuten som et skudd hele dagen, og jeg syns særlig de billigere skyggene mine blir finere av det. Ellers så snakket jeg med en frisør som mente at man burde holde seg unna øyenskygge med skimmer, med tanke på bildene. Hun mente det kan ødelegge et brudebilde, selv om jeg syns det hørtes litt melodramatisk ut.
Rampolina Skrevet 16. september 2008 #22 Skrevet 16. september 2008 Et annet tips er et produkt fra Models CO. En spray man har over til slutt. Sminken blir ikke borte før du vasker deg, og det er jaggu ikke tull! Jeg er frelst :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå