Gjest cybergirl Skrevet 22. september 2008 #21 Skrevet 22. september 2008 Har i de siste dagene snakket veldig mye med han, og det viser seg at han trodde at vi kunne bli sammen.
Ellen A. Skrevet 23. september 2008 #22 Skrevet 23. september 2008 Hehe. Dette her er sært. Jobber du samme sted som meg? Uansett, jeg er litt "guttejente" sort of, og er med på mye av guttespøkene som blir dratt opp. Vi er omrent 10 jenter av 70 ansatte, så det sier seg selv at det blir mye drøyt som kommer opp. Og, det jeg gjør når jeg får sånne kommentarer (skal dog sies at dette kommer fra gode kollegaer som jeg kjenner, og jeg som vet at ikke mener noe med det!), er at jeg ler og sier ganske enkelt "nei, <navn>, jeg tror nok ikke at vi skal det idag" med et smil. Jeg ser overhodet ikke på det som seksuell trakassering, selv om jeg godt kan se at andre gjør det. ..Men, hæhæ, vi er en ganske pussig gjeng, vi (ledergruppa på arbeidsplassen) var på samling nylig, og guttene sier jo mye av det samme til hverandre og, så jeg har egentlig bare slått meg til ro med at det er deres humor, jeg kan være med på den, men dersom det hadde blitt tafsing/klåing/whatever hadde jeg nok sagt ganske klart fra at jeg ikke fant meg i det. Men, det skal sies: dersom -du- finner det slitsomt, og ikke noe morsomt, så ville jeg tatt det opp med personen det gjelder, og evt sjefen/tillitsvalgt dersom det ikke ble noen bedring på det. Alle har forskjellige grenser, og grenser skal respekteres.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #23 Skrevet 23. september 2008 Har i de siste dagene snakket veldig mye med han, og det viser seg at han trodde at vi kunne bli sammen. Dårlig unnskyldning for en ikke akseptabel oppførsel. Jeg synes fortsatt at du skal anmelde ham for seksuell trakassering og voldtektsforsøk. En som oppfører seg slik, trenger noen år bak murene.
Gjest Tigress Skrevet 23. september 2008 #24 Skrevet 23. september 2008 Dette er voldtekt. Mannen må straks politianmeldes og fengsles. Han må dessuten fjernes fra arbeidsplassen. Du må forlange en solid erstatning for tildragelsen. Eg kan ikkje sjå at dette er valdtekt. Det eg kan sjå er at slike anmeldingar i alle fall vil vere med på å styrke at anmeldingar for seksuell trakassering ikkje blir tekne alvarleg. Det er ikkje alt som må takast gjennom rettssystemet. Flott TS at du har snakka med fyren, mykje betre å ta det på den måten.
Hanna panna Skrevet 23. september 2008 #25 Skrevet 23. september 2008 Flørting som f.eks. "kan du komme og gi meg en klem, jeg har en dårlig dag i dag", "jeg har et hotellrom til over helgen, kan du ikke være med, jeg skal gi deg masse god sex", "vil du være med å spise middag med meg i kveld", "møt meg på herretoalettet om 10 min." Det jeg mener er at jeg ikke engang orker å svare noe tilbake på denne flørtingen, men jeg er litt redd for at han skal ødelegge for meg jobbmessig på noen som helst måte hvis jeg er helt avvisende. I går kveld skjedde det noe, han, jeg og noen andre jobbet overtid. Når jeg skulle gå hjem og ut der bilen min er parkert så satt han i bilen sin på siden av min. Han kom ut og lurte på om jeg kunne komme inn og se på noe (jobbgreier), jeg gjorde det. Plutselig etter en stund tok han hånden sin og holdt under haken min og begynte å kysse på meg, og så tok han buksen sin litt ned. Jeg fikk helt sjokk!! Har i de siste dagene snakket veldig mye med han, og det viser seg at han trodde at vi kunne bli sammen. Høres ut som tragiske hendelser. Er du klar over hvilken signaler du gir ut, evt hvorfor trodde han at dere skulle bli sammen? Snakk med han og gå grundig gjennom hvor dere har hverandre. Fortell at dette er arbeidsplassen din, og håper at ting blir bedre fra nå av! Hvis ikke, få sjefen og han på et møte og forklar situasjonen der.
Gjest cybergirl Skrevet 24. september 2008 #26 Skrevet 24. september 2008 Nei, skjønner ikke hvorfor han trodde vi kunne bli sammen, jeg har jo ikke gitt noen som helst signaler om det. Kanskje han bare har enormt med selvtillitt (han ser jo veldig bra ut da). Litt ekkelt å tenke på hva han kan finne på i framtiden, skal snart på en jobbmessig reise, håper han klarer å oppføre seg.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #27 Skrevet 24. september 2008 Nei, skjønner ikke hvorfor han trodde vi kunne bli sammen, jeg har jo ikke gitt noen som helst signaler om det. Kanskje han bare har enormt med selvtillitt (han ser jo veldig bra ut da). Litt ekkelt å tenke på hva han kan finne på i framtiden, skal snart på en jobbmessig reise, håper han klarer å oppføre seg. Det høres ut som du er i en skummel situasjon. Dette betyr at det haster å få mannen sparket ut av bedriften. Du må gjøre det klart for ledelsen i bedriften hvilken sedelighetsforbryter de har ansatt. Dersom de ikke foretar seg noe med saken umiddelbart, må du sørge for at hans overgrep blir kjent blant alle i bedriften, slik at han dermed blir tvunget til å slutte.
Gjest cybergirl Skrevet 4. oktober 2008 #28 Skrevet 4. oktober 2008 Det høres ut som du er i en skummel situasjon. Dette betyr at det haster å få mannen sparket ut av bedriften. Du må gjøre det klart for ledelsen i bedriften hvilken sedelighetsforbryter de har ansatt. Dersom de ikke foretar seg noe med saken umiddelbart, må du sørge for at hans overgrep blir kjent blant alle i bedriften, slik at han dermed blir tvunget til å slutte. Tviler på at det er så lett... og det kan lett gå ut over meg istedenfor han. Når det gjelder turen vi var på så skjedde det mye rart. En kveld ble jeg skikkelig full, og det endte opp med at vi hadde sex på hotellrommet. Vet at det kanskje ikke var så lurt, men orket ikke presset med å avvise hele tiden. Så nå er jeg jo med på leken... det jeg egentlig ikke ville.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #30 Skrevet 4. oktober 2008 Det høres ut som du er i en skummel situasjon. Dette betyr at det haster å få mannen sparket ut av bedriften. Du må gjøre det klart for ledelsen i bedriften hvilken sedelighetsforbryter de har ansatt. Dersom de ikke foretar seg noe med saken umiddelbart, må du sørge for at hans overgrep blir kjent blant alle i bedriften, slik at han dermed blir tvunget til å slutte. Dette er altså den samme gjesten som på sin meget lett gjenkjennelige måte utgir seg for å være kvinne og setter ting meeeeeeget på spissen for å få frem at kvinner mener menn er overgripere og verre. Det denne gjesten glemmer er ironiflagget,slik at ALLE her inne skjønner at han ikke mener det hans skriver men at det han skriver er det TOTALT MOTSATTE av det han mener.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #32 Skrevet 4. oktober 2008 Dårlig unnskyldning for en ikke akseptabel oppførsel. Jeg synes fortsatt at du skal anmelde ham for seksuell trakassering og voldtektsforsøk. En som oppfører seg slik, trenger noen år bak murene. Ja, og her er et annet eksempel på hans "korsfest-korsfest"....... Men igjen glemte han ironiflagget.
Gjest cybergirl Skrevet 4. oktober 2008 #33 Skrevet 4. oktober 2008 Dette er altså den samme gjesten som på sin meget lett gjenkjennelige måte utgir seg for å være kvinne og setter ting meeeeeeget på spissen for å få frem at kvinner mener menn er overgripere og verre. Det denne gjesten glemmer er ironiflagget,slik at ALLE her inne skjønner at han ikke mener det hans skriver men at det han skriver er det TOTALT MOTSATTE av det han mener. Dette forsto ikke jeg noe av...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #34 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Dette forsto ikke jeg noe av... Gå inn på ris,ros og tips og les litt om ekstremfeministen! I denne tråden er hans innspill av sorten ; "Ring til politiet,Kast han i fengsel. han fortjener ikke å leve!!!!!!!!!!!!" Altså meninger som er så latterlig ekstreme i forhold til problemstillingen at det er helt på trynet. Men han sier det for å få frem at vi kvinner bare ønsker å se på menn som ekstreme voldtektsforbrytere og sexgale tullinger.... Så han "hjelper" oss med uttalelser om sitt eget kjønn. Endret 4. oktober 2008 av Nigo-san
Gjest cybergirl Skrevet 5. oktober 2008 #36 Skrevet 5. oktober 2008 Gå inn på ris,ros og tips og les litt om ekstremfeministen! I denne tråden er hans innspill av sorten ; "Ring til politiet,Kast han i fengsel. han fortjener ikke å leve!!!!!!!!!!!!" Altså meninger som er så latterlig ekstreme i forhold til problemstillingen at det er helt på trynet. Men han sier det for å få frem at vi kvinner bare ønsker å se på menn som ekstreme voldtektsforbrytere og sexgale tullinger.... Så han "hjelper" oss med uttalelser om sitt eget kjønn. okei nå skjønner jeg, men jeg har alltid innbilt meg at det var en kvinne som skrev de innleggene. Det er jo rart at en mann skal si sånt.
Perhaps Skrevet 5. oktober 2008 #37 Skrevet 5. oktober 2008 Flørting som f.eks. "kan du komme og gi meg en klem, jeg har en dårlig dag i dag", "jeg har et hotellrom til over helgen, kan du ikke være med, jeg skal gi deg masse god sex", "vil du være med å spise middag med meg i kveld", "møt meg på herretoalettet om 10 min." Det jeg mener er at jeg ikke engang orker å svare noe tilbake på denne flørtingen, men jeg er litt redd for at han skal ødelegge for meg jobbmessig på noen som helst måte hvis jeg er helt avvisende. Heehe...hørtes noe merkelig ut. Undres hva for en arbeidsplass dette er.
Gjest cybergirl Skrevet 5. oktober 2008 #38 Skrevet 5. oktober 2008 Heehe...hørtes noe merkelig ut. Undres hva for en arbeidsplass dette er. Tror det foregår masse sånt på div. arbeidsplasser. Eller...?
Jade Skrevet 5. oktober 2008 #39 Skrevet 5. oktober 2008 Har aldri hørt om arbeidsplasser hvor det er vanlig å ligge med kolleger for å slippe mer mas. Glad ikke jeg jobber på slike steder. Må være fryktelig slitsomt.
Gjest cybergirl Skrevet 6. oktober 2008 #40 Skrevet 6. oktober 2008 Har aldri hørt om arbeidsplasser hvor det er vanlig å ligge med kolleger for å slippe mer mas. Glad ikke jeg jobber på slike steder. Må være fryktelig slitsomt. Nå er det ikke alt dere vet, så det er sikkert ikke så lett å forstå, men etter at jeg lå med han på hotellet så må jeg gjøre det han sier fremover, iallefall ikke være helt avvisende, da vil det gå skikkelig ut over meg. Dessuten så ser han jo veldig bra ut og er snill og sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå