Gå til innhold

Forelska i en jeg ikke kjenner

BareMegMK

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 16 år. Når jeg tar bussen til skolen så seter jeg meg alltid på tredje rad påvenstre side i bussen, har alltid gjort det :) men så plutselig så var det alltid en som satt der også smilte han alltid til meg (litt på en ertende måte) :fnise: I hvertfall, så nå i år så har han begynnt å jobbe i en butikk her jeg bor og han smiler alltid til meg og sier hei.

Jeg er veldig sjenert og har aldri hatt en kjæreste før. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre! Tenker bare på alt det negative som kan skje hvis jeg snakker med han/spør han ut og blir da nervøs. som at han sier at han har kjæreste eller at han ikke liker meg eller ikke vil gå ut med meg osv.

Er det noen måte jeg kan finne ut om han liker meg på en litt diskre måte og hvordan skal jeg gå fram hvis jeg vil spørre han ut??

Kan noen komme med noen tips?? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

hva med neste gang å sette deg vedsiden av ham på bussen? han jobber i butikk, finn på noe å spørre ham om...! få igang en liten "smalltalk" til å begynne med :) ikke ha det for travelt med å plumpe ut med følelser og sånn før du virkelig veit, kjiipt å "drite" seg ut som du også sier du er nervøs for.

Ta ett steg av gangen. og første skritt er å prøve å bli litt kjent med ham :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei, sjansen er stor for at han har skjønt at du liker ham og at han er smigret av det. Prat med ham når du er i butikken han jobber i, og hvis han smiler og prater med deg kan du jo slenge ut et spørsmål om han vil finne på noe en dag...med deg... Tenk om han sier ja og syns du er søt og blir med på kino og gir deg et kyss og blir kjæresten din??? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...