pernille85 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg skal snart forlove meg, vi har valgt ringer å jeg bare venter på dagen vi skal forlove oss. Vi har også satt dato for bryllupet. Men da vi forlover oss så har vi valgt ringer som vi skal gifte oss med også. Det vil si, jeg skal ikke ha først en forlovelses ring, å så en gifte ring, men EN ring til begge deler. Er det ikke fler som gjør dette? Hvorfor og hvorfor ikke?
Gjest Pupsilure Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Vi har valgt diamantring til meg nå, og nye gifteringer til begge to når vi gifter oss. Men det er like vanlig begge deler tror jeg Gratulerer da
Mazilla Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Vi kjøpte "vanlige" glatte gullringer da vi forlova oss, og de skal vi ha når vi gifter oss også! Skal kanskje gravere inn bryllupsdatoen også, men det har vi ikke helt bestemt enda! Synes det er koselig å ha like ringer, og ser ikke noe stort poeng i å bruke masse ekstra cash på egne gifteringer når vi allerede har fine ringer! :rødme:
Jade Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg har en egen forlovelsesring nå. Skal kjøpe nye gifteringer til bryllupet. Hvorfor? Nei, synes det er litt romantisk med egen forlovelsesring Har ikke noe særlig med ringer fra før heller. Gratulerer med snart forlovelse Er det overraskelse hvilken dag han skal fri?
Rampolina Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Hvis dere har bestemt dag for bryllup, er dere ikke forlovet da? Er jeg helt jordet her..?
Branna Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Skal dere ha en egen dag for å forlove dere? Når en har bestemt seg for å gifte seg, så er man jo forlovet... Enten det eller så frir en... trodde jeg :klø: Men uansett, mannen min fridde med en sølvring med keltisk design som han fikk laget maken til seg selv (det fantes ikke hans størrelse). Så kjøpte vi gifteringer i gult og hvitt gull til bryllupet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå