Mrs_M Skrevet 7. juni 2003 #1 Skrevet 7. juni 2003 Hei...........Er det noen som kan anbefale en god øyekrem for vanlig hud. Har ikke noen problemer med tørr hud eller noen mørke ringer...Kanskje en forebyggende en ?? Har prøvd Clinique sin : All about eyes, men er ikke fornøyd med den i det hele tatt da den "flasser" av etter en viss tid...
Tusseline Skrevet 7. juni 2003 #2 Skrevet 7. juni 2003 Hei du! Jeg bruker MD Formulations øyekrem morgen og kveld, og er meget fornøyd!
Mrs_M Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2003 Flora : Heter den kremen Vit A Plus ? Har nemlig en prøve liggende på den...kanskje jeg skal prøve den :D
Tweetie_20 Skrevet 7. juni 2003 #4 Skrevet 7. juni 2003 Syntes Lumene har gode øyekremer og ikke koster de vannvittig mye heller.
Cupcake Skrevet 7. juni 2003 #5 Skrevet 7. juni 2003 Anbefaler Vitamin E øyekremen fra Body Shop. Den er i en liten rosa tube, og koster ca. 109,-
Tusseline Skrevet 7. juni 2003 #6 Skrevet 7. juni 2003 Flora : Heter den kremen Vit A Plus ? Har nemlig en prøve liggende på den...kanskje jeg skal prøve den :D Jepps, den heter Vita Plus. Har en tube på 10 ml, og prisen var rundt 250 kr.
Gjest Máire Skrevet 7. juni 2003 #7 Skrevet 7. juni 2003 Øyekremer som kan motvirke/forebygge mørke ringer under øynene da ? Tips ? - Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå