Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg lurer på om Martens ligger ute i Sandviken eller inne på Haukelandsområdet. Noen som vet?
Gjest Gjeste Blonde65 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg lurer på om Martens ligger ute i Sandviken eller inne på Haukelandsområdet. Noen som vet? I Sandviken. Dr. Martens sykehus er en avdeling for psykiatriske pasienter ved Sandviken sykehus. Byarkivet Det lå tidligere i Fløen/Møllendal (altså nedenfor Haukeland) men ble revet for lenge siden og flyttet til Sandviken og siden slått sammen med Sandviken Sykehus, selv om det eksisterer som en enhet fremdeles.
Gjest TS Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for svar. Som ansatt, hvordan kommer man seg fra KK til barselloftet på pasienthotellet? Er det en undergang, eller må man ut i friluft og gå over veien?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for svar. Som ansatt, hvordan kommer man seg fra KK til barselloftet på pasienthotellet? Er det en undergang, eller må man ut i friluft og gå over veien? Bør ikke en ansatt vite det fra før av?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Nyansatte vet ikke det.. Er vel bare til å spørre kollegaer da.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Hei, du kan gå undergangen inn til barne/kvinne klinikken.
TiaMaria86 Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kom en gang 2 timer for SENT til min time på Haukeland, rotet meg fast i underganger og ganger, og alle ansatte jeg ba om å veilede meg, kom med usikre svar.. så man trenger ikke å vite hvor alle veiene der går, selv om man er ansatt skal jeg si dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå