Gå til innhold

Haukeland sykehus

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Jeg lurer på om Martens ligger ute i Sandviken eller inne på Haukelandsområdet. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjeste Blonde65
Skrevet
Jeg lurer på om Martens ligger ute i Sandviken eller inne på Haukelandsområdet. Noen som vet?

I Sandviken.

Dr. Martens sykehus er en avdeling for psykiatriske pasienter ved Sandviken sykehus.

Byarkivet

Det lå tidligere i Fløen/Møllendal (altså nedenfor Haukeland) men ble revet for lenge siden og flyttet til Sandviken og siden slått sammen med Sandviken Sykehus, selv om det eksisterer som en enhet fremdeles.

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for svar.

Som ansatt, hvordan kommer man seg fra KK til barselloftet på pasienthotellet? Er det en undergang, eller må man ut i friluft og gå over veien?

Skrevet
Takk for svar.

Som ansatt, hvordan kommer man seg fra KK til barselloftet på pasienthotellet? Er det en undergang, eller må man ut i friluft og gå over veien?

Bør ikke en ansatt vite det fra før av?

Skrevet
Nyansatte vet ikke det..

Er vel bare til å spørre kollegaer da.:)

Skrevet

Hei, du kan gå undergangen inn til barne/kvinne klinikken.

Skrevet

Jeg kom en gang 2 timer for SENT til min time på Haukeland, rotet meg fast i underganger og ganger, og alle ansatte jeg ba om å veilede meg, kom med usikre svar.. så man trenger ikke å vite hvor alle veiene der går, selv om man er ansatt skal jeg si dere :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...